וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "המועדון הזה יותר חזק מכל דבר אחר"

דור בלך

7.4.2009 / 18:25

יו"ר בית"ר ירושלים ניסה להכניס בשחקניו מעט ציונות ואופטימיות לקראת החג, והוסיף: "אנחנו רוצים שני תארים". בנאדו בספק לבני יהודה

בית"ר ירושלים ציינה היום (שלישי) את חג הפסח לאחר אימון הבוקר בהרמת כוסית וארוחה משותפת. אריק בנאדו, הסובל מכאבים בגבו, נעדר מהאימון ועבר צילומים באיזור הפגוע. הבלם בספק למשחק מול בני יהודה בשני הבא.

"ארקדי גאידמק חסר לנו פה, זה מורגש שהוא לא בארץ", פתח איציק קורנפיין את ברכתו לחג. "אנחנו מתעסקים בעיקר עם מה שיקרה פה בעונה הבאה. עדיין אין פיתרון, אבל יש בנו את האמונה שדברים יסתדרו", הודה היו"ר. "אני לא יודע להגיד מה יהיה העתיד של בית"ר ואני לא יכול להעריך מה יהיה, אנחנו עושים את כל הפעולות בכל מה שקשור להליכי רישום מסמכים לאירופה. הגשנו את הכל בזמן על פי דרישות ההתאחדות, אם וכאשר יהיו דרישות נוספות נעשה הכל כדי לעמוד בהן".

"בטוח שניפגש פה גם בראש השנה", הבטיח קורנפיין, שסייג, "מי הצוות שבדיוק יהיה פה אני לא יודע, אבל בית"ר כמועדון תמשיך להתקיים גם אם בשנה הבאה היא תהיה עם הרכב פחות איכותי, היא עדיין תהיה קבוצה שמחה עם קהל של עשרות אלפים מאחוריה. המועדון הזה יותר חזק מכל דבר אחר, זה מועדון חשוב לכדורגל הישראלי ולעיר ירושלים, וראש העיר שלנו יודע שמוטלת עליו אחריות לגורל המועדון הזה. בעבר היו מי שנהנו מהפעילות של בית"ר וכרגע אנחנו מקווים שאותם אנשים יעזרו למועדון כי אנחנו עומדים בתקופה לא קלה".

"אנחנו רוצים את שני תארים", הצהיר קורנפיין וחיזק את דבריו של ראובן עטר מסוף השבוע שעבר. "תמיד שאלו אותי מה יקרה ואיך נתמודד עם תואר כי תואר עולה כסף. אמרתי שאנחנו כבר נשבור את הראש במידה ונזכה. למועדון הזה חשוב מאוד לזכות בתואר אחד לפחות ואפילו בשניים והשנה זה יותר חשוב מכל חמשת האליפויות שיש לנו ויותר מכל הגביעים שזכינו בהן", אמר היו"ר. "יכול להיות שתואר ייתן מוטיבציה או לארקדי כבעל בית או למשקיע אחר שירצה להשקיע כסף, ולקחת את המועדון אליו בידיעה שהקבוצה תהיה באירופה. לנו זה חשוב מאוד ושחקנים יודעים את זה, ראובן עטר יודע את זה. בינתיים אנחנו עושים את עבודה ומקווים שעד סוף העונה נתמודד".

"אנחנו מעדיפים שארקדי ישאר במועדון, אפילו בתקציב נמוך יותר, אבל אם לא, נקווה שיגיע רוכש שיקח את המועדון. אנחנו בכלל לא רוצים להגיע לאופציה השלישית שמערבת בתי משפט כי זה לא טוב למועדון ולמוניטין שלו. אם נגיע למצב כזה אז ירחם השם", סיים קורנפיין את דבריו.

גם עידן טל התייחס למצב הקבוצה בטקס. "לעם ישראל מאז ומתמיד היו ניסים, וגם אנחנו צריכים ניסים. איציק קורנפיין דיבר יותר על שנה הבאה אבל גם השנה אנחנו נצטרך איזשהי עזרה שהמטרה שלנו היא לסיים את העונה עם תואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully