וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "זכותו של יאמר להגיד מה שהוא רוצה"

דור בלך

7.4.2009 / 17:15

קשר נתניה הגיב לדברי היו"ר, והוסיף: "אפשר לקחת אליפות". בקבוצה יבקשו לפסול את השופט אשר כהן. אלחואלנסה רוצה חזרה את מרין

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי נתניה ערכה הערב (שלישי) אימון לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת, ודומה שמעל השחקנים עדיין מרחפת האמרה של דניאל יאמר, באשר לסיכויי הקבוצה לזכות באליפות. אלברטו בלאנקו מודע ליכולת הנוכחית של הקבוצה. "במשחק נגד בני יהודה לא נראנו טוב, שחקני הנבחרת חזרו עייפים. אני מקווה שכבר בשבת נחזור למסלול הנצחונות", אמר בלאנקו. באשר לדברי יאמר, הוסיף הקשר: "שמעתי מה שהוא אמר אבל אנחנו לא צריכים להיות בדיכאון. בסך הכל עדיין יש לנו סיכוי לזכות באליפות, אמנם הפער הוא שש נקודות אבל יש לנו עדיין משחקים נגד חיפה והפועל תל אביב. אנחנו צריכים להתייחס לכל משחק כאל גמר גביע, זה הסיכוי היחיד שלנו".

אלמוג כהן מבין את הבעלים. "דניאל יאמר שם הרבה כסף על הקבוצה, אפילו הרבה מאוד, וזכותו להגיד מה שהוא רוצה. זה נכון שבין רביעית הצמרת יש לנו את הסיכוי הכי נמוך, אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה מצוינת מול כל הגדולות. אולי הולך לנו רק נגד הגדולות כי הן משחקות פתוח וזה מושך גם אותנו לשחק פתוח", אמר כהן. "חבל שהפסדנו בשבת, כי בשלב הזה כל הפסד קריטי, אבל אנחנו מאמינים שעדיין אפשר לעשות את זה".

גם איתי שכטר, חלוץ הקבוצה, ניסה לשמור על מעט אופטימיות. "אני רוצה להבהיר לכולם שלא הורדנו את הראש. אנחנו עדיין מאמינים שאפשר לעשות את זה", אמר שכטר. "אם הסיפור היה גמור כבר היינו הולכים לים, אפילו במזג אוויר הזה., נילחם ונעשה הכל בשביל לקחת את 24 הנקודות שנשארו ואני מקווה שזה יספיק".

בתניה לא אהבו את שיבוץ השופטים למחזור הקרוב שמורה על כך כי אשר כהן ישפוט את משחק הקבוצה נגד מכבי פתח תקוה בשבת. כזכור, במהלך מחצית המשחק בין נתניה להפועל פתח תקוה בסיבוב השני החליף לותר מתיאוס דין ודברים עם כהן, וזה בחר להרחיקו בטענה שצעק וקילל, כשמתיאוס הכחיש את הדברים וטען שכהן לא יודע אנגלית. בנתניה יפנו לאיגוד השופטים ויבקשו מהם לפסול את אשר כהן מלשפוט אותם בשבת ובשארית העונה, זאת מכיוון שלטענתם כהן התראיין בתקשורת המקומית בחיפה והתבטא נגד מתיאוס.

מרין בדרך חזרה לקוסטה ריקה?

בתוך כך, בלמה המצטיין של הקבוצה, לואיס מרין, קיבל הצעה מקבוצת נעוריו אלחואלנסה הקוסטה ריקנית, ונוטה לקבלה. הקבוצה, אשר במדיה שיחק מרין במרבית הקריירה שלו וממנה הגיע למכבי נתניה, הציעה לבלם חוזה לשנתיים אשר בסיומן יהפוך למאמן הקבוצה.

כזכור, כבר בשנה שעברה פנתה אלחואלנסה למרין והציעה לו לחזור הביתה, כשמאמן הקבוצה היה לואיס דייגו ארנז - חבר ילדות של מרין שאף סיפר כי הבלם הבטיח לו כי את עונת הפרישה יעשה בקבוצה. מרין כבר השתכנע ואפילו ערך לבתו מסיבת פרידה, אך מסע שכנועים מצד מכבי נתניה הביא להארכת חוזהו בקבוצה לשנתיים נוספות.

מרין עצמו לא הסתיר מעולם את רצונו לחזור לעונה נוספת בקבוצת נעוריו, והעובדה כי תפקיד מאמן הקבוצה מובטח לו בסיום החוזה קוסמת לו מאוד. עם זאת, ההעברה מותנת באישורה של מכבי נתניה, בה חתום הבלם עד לסיום העונה הבאה. בסביבתו של הבלם מעריכים כי נתניה לא תערים יותר מדי קשיים עקב הקרבה בין מרין ליאמר.

עדכון ראשון: 7/4/09, 12:37

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully