וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "עשיתי סוויץ' מהנבחרת, אין זמן להתאבל"

7.4.2009 / 11:12

שחקן חיפה התבטא בעקבות הביקורת שספג. התקדמות בנוגע לחוזהו. חיפה תפנה להתאחדות: לא מוכנים לשחק שני משחקים בגביע ובליגה בתוך 48 שעות

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

"טעויות קרו ויקרו גם בעתיד. עשיתי הכל למען הנבחרת וחבריי. כאב לי, אבל בכדורגל ישנם ימים טובים ופחות טובים ואין זמן להתרכז ולהתאבל על כל מהלך". כך אמר הבוקר קשר מכבי חיפה בירם כיאל בעקבות הביקורת שספג על הפנדל שגרם במדי הנבחרת. "אני תמיד שואף לעשות את הכי טוב וגם אם ביצעתי טעות, שכחתי ממנה והתרכזתי במשימות שיש למכבי חיפה. לא היה לי רגע קל בכרתים אך החלטתי לשים אותו בצד ולהתרכז במשחק באשדוד. עשיתי את הסוויץ' מהנבחרת לקבוצה בה אני מרוכז כעת. אשתדל להמשיך ולשחק היטב כדי שגם בעתיד יקראו לי לנבחרת אותה אני נהנה לשרת".

"אני שמח שהצלחנו לנצח באשדוד", המשיך בירם בנוגע למשחק אתמול. "וגם לחזור עם תוצאה יפה וגם לשחק כדורגל טוב במחצית השנייה. זאת משוכה נוספת בדרכנו ואין משחקים קלים בליגה. השחקנים נתנו את הכל כדי להעניק שקט למועדון ולאוהדים וגם אנחנו נהנינו".

כיאל דיבר על הלחץ בצמרת: "העובדה שהיינו ליומיים במקום השני לא גרעה מיכולתנו. לא הסתכלנו על הפועל תל אביב שהיא קבוצה טובה ומגיע לה כל הכבוד על מה שהיא עושה. לנו יש מטרות משלנו והמודל היחיד עליו אנו מסתכלים הוא מכבי חיפה". לקראת המשחק בשבת מול הפועל פתח תקוה אמר: "זה משחק קשה. חשוב שאנו חוזרים לקריית אליעזר אחרי זמן רב וזאת הזדמנות לקרוא לקהל להגיע ולדחוף אותנו לניצחון נוסף". בימים האחרונים נרשמה התקדמות בנוגע לחוזה של כיאל. השחקן חתום לחמש שנים במועדון ודורש לשדרג את חוזהו.

המאמן אלישע לוי שוחח עם השחקנים לפני האימון ואמר להם: "פתחנו את המשחק בהיסוס, אבל אחרי השער הראשון התאוששנו וידענו לשחק כדורגל חיובי". בחיפה החמיאו הבוקר בעיקר לדקל קינן, גוטסבו בוקולי ושלומי ארבייטמן, ששבר את הבצורת בהתקפה. לאימון הגיעו נציגים של ארגון המאמנים, בכר ושלומי אדרעי, לערוך מבחן לעוזר המאמן גיאורגי דרסיליה, שאמור לקבל בקרוב תעודת מאמן.

ההנהלה מתכוונת לפנות להתאחדות לכדורגל שתשנה את מועד משחק רבע גמר הגביע מול אחי נצרת (22 באפריל) משום שבמסגרת המחזור ה-27 תתארח חיפה בבלומפילד אצל מכבי תל אביב בבלומפילד ואם זה יהיה המשחק המרכזי הוא יתקיים יומיים קודם לכן. תיתכן אפשרות שדווקא משחק הליגה יתקיים במועד מוקדם יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully