וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסברו: "שום דבר לא עולה על ההרגשה הזו"

7.4.2009 / 8:36

טיילר הנסברו זכה באליפות המכללות עם צפון קרוליינה והתרגש. טראביס וולטון ממישיגן סטייט: "הם יכולים לנצח את הקבוצה הגרועה ב-NBA"

עוד עונה של כדורסל מכללות הסתיימה הלילה (בין שני לשלישי) עם זכייתה של צפון קרוליינה באליפות מרשימה במיוחד אחרי ניצחון מוחץ בגמר 72:89 על מישיגן סטייט. קהל שיא של 72,992 צופים מילא את הפורד פילד בדטרויט (אצטדיון פוטבול בימים כתיקונם) והתייצב מאחורי הספרטנים המקומיים, אבל הטאר הילס קילקלו את החגיגה כשברחו ליתרון גדול בפתיחה ולא הביטו לאחור עד הסיום בדרך לתואר האליפות החמישי בהיסטוריה של המכללה המעוטרת מצ'אפל היל.

התכולים, שצלחו את ששת משחקיהם בטורניר המכללות מבלי להיקלע להיגרר לאף משחק צמוד, שברו שיא למשחקי גמר כשקלעו 55 נקודות במחצית הראשונה, כמות שמישיגן סטייט סופגת בדרך כלל במשחק שלם. טיי לאוסון, שהוביל את רשימת הקלעים עם 21 נקודות, התכבד בשיא נוסף למשחקי גמר עם שמונה חטיפות, וטיילר הנסברו, שסוף סוף זכה באליפות הנכספת בשנתו הרביעית והאחרונה במכללה, סיים עם 18 נקודות ועבר את אוסקר רוברטסון הגדול בדרך למקום השלישי ברשימת קלעי כל הזמנים בטורנירי המכללות. ווין אלינגטון, שהיה האחראי העיקרי לבריחה במחצית הראשונה, קלע 19 נקודות ונבחר לשחקן המצטיין של הפיינל פור.

הנסברו, שהיה מועמד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט בשנה שעברה אבל בחר לחזור לקמפוס לשנה נוספת אמר לאחר הזכייה: "נראה שעשיתי החלטה לא רע בכלל. שום דבר לא עולה על ההרגשה הזו עכשיו". רוי וויליאמס, ששימש כעוזרו של דין סמית' האגדי כשצפון קרוליינה זכתה באליפות ב-1982, חגג אליפות שנייה כמאמן ראשי אחרי התואר ב-2005, ונשמע נרגש בסיום: "רציתי את האליפות הזו נואשות בשביל טיילר. עברנו הרבה העונה, גם פציעות וגם הפסדים קשים, אבל הבחורים הצעירים שכאן איתי הם נפלאים. אני המאמן בר המזל ביותר באמריקה". אלינגטון בכה מאושר כשקיבל את תואר השחקן המצטיין ואמר: "עבדנו כל כך קשה כדי לפצות על הכישלון של העונה שעברה, וזה רגע גדול בשבילנו".

המאמן המפסיד, טום איזו, שסחט בשבועיים האחרונים אינספור מחמאות על הצלחתו לקחת קבוצה נטולת כוכבים למרחק של ניצחון אחד מהאליפות, הכיר במציאות בסיום: "הקבוצה היותר טובה ניצחה, זה פשוט מאוד. אין לך הרבה מה לעשות כשאתה משחק נגד צפון קרוליינה. אומנם לא עשינו את מה שעשינו כל העונה, אבל אני לא רוצה לקחת מהקרדיט שמגיע להם. זה היה שילוב בין הדברים". טראביס וולטון, הסטופר של הספרטנס שניטרל לא מעט סקוררים בארבע השנים שלו במישיגן סטייט אבל לא מצא תשובה לידית של אלינגטון, אמר: "יש להם שישה שחקנים שעומדים להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט או בתחילת הסיבוב השני, והפסדנו היום לקבוצה שכנראה יכולה לנצח את הקבוצה הכי גרועה ב-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully