וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא רוצים כעת להסתכל אחורה"

6.4.2009 / 22:56

מאמן חיפה היה שבע רצון משחקניו, שניצחו את אשדוד ושמרו על הפסגה. בוקולי: "יש עוד הרבה מה לתת". מזרחי: "בושה איך שנראינו"

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

מכבי חיפה לא הציגה כדורגל גדול, אבל גם בלי יכולת גבוהה היא ניצחה 0:3 בחוץ את מ.ס. אשדוד ושמרה על הפסגה שבוע נוסף. בזמן שבבית"ר ירושלים והפועל תל אביב כססו אצבעות וקיוו למעידה, הירוקים הסתדרו עם ההגנה הרעה של אשדוד וכבשו שער במחצית הראשונה (שלומי ארבייטמן) ושניים נוספים בשנייה (ליאור רפאלוב וגוסטבו בוקולי).

באשדוד יכולים רק לכעוס על עצמם. היעדרותו של דימיטאר מקרייב השפיעה מאוד על החלק הקדמי של הקבוצה, אך גם בלעדיו הקבוצה הייתה יכולה להיראות אחרת. יוסי מזרחי ניסה לשלוף את כל הקלפים שלו וניצל את החילופים כבר לאחר שעה של משחק, אך שום דבר לא ממש עבד לו הערב (שני).

בוקולי: "מוקדם להגיד אם נהיה אלופים"

בתום המשחק השחקנים עודדו אחד את השני בחדר ההלבשה ואמרו: "אנחנו יוצאים לפגרת החג באווירה מאוד חיובית וזה חשוב". השחקנים שזכו למירב המחמאות הם שלומי ארבייטמן, דקל קינן וג'ון קולמה, שעושה רושם כמי שחוזר לעצמו. מנגד הייתה אכזבה מאוד גדולה מאוסיי רנספורד ומפיטר מסיללה, שכבר לא מפגין את היכולת הטובה מהעונה שעברה. שחקנים בקבוצה אמרו: "בעונה שעברה הוא היה חורש את האגפים ואילו העונה הוא לא מצליח לעבור שחקן".

ארבייטמן עצמו זכה לעידוד רב מהקהל ומהשחקנים, אך לא הורשה להתראיין. המאמן אלישע לוי נכנס לאחר המשחק לחדר ההלבשה של אשדוד ושוחח עם חלק מאנשי ההנהלה. אגב, בשבוע הבא תשחק אשדוד נגד הפועל תל אביב. נציגי קבוצות גנק, לוקרן וקלאב ברוז' הגיעו למשחק כדי לעקוב אחרי מספר שחקנים, ביניהם דקל קינן.

גוסטבו בוקולי, שהיה אחראי לשני בישולים וקינח בשער יפהיפה מ-17 מטר, אמר בסיום: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח, באנו לתת הכל אבל זה לא הסוף. יש לנו עוד הרבה מה לתת. מוקדם להגיד אם נהיה אלופים, אבל אנחנו לא מוותרים".

גם אלישע לוי, מאמן חיפה, היה מן הסתם שבע רצון ואמר בסיום: "למען האמת הגענו למשחק לא פשוט וידענו שחייבים לנצח כדי לשמור על המקום הראשון. המחצית הראשונה התאפיינה בהרבה איבודי כדור, ואחרי השער עשינו צירופים יפים והבקענו שערים נהדרים. החזקנו את אשדוד, שהיא הקבוצה הכי התקפית בליגה, על אפס הזדמנויות. אנחנו לא רוצים להסתכל אחורה וננסה להמשיך לבוא ולעשות את העבודה".

לוי הוסיף: "ראינו את ההבדל בין המשחק הזה לבין המשחק נגד מכבי פתח תקוה, בו לא ניצלנו חמש הזדמנויות, והפעם כן ידענו לנצל את המצבים ולהבקיע. אמונה זה דבר שחשוב מאוד לשחקנים שלנו".

יניב קטן: "היה קשה לנצח כאן. המגרש באשדוד הוא מגרש מאוד ביתיי. ידענו שיהיה משחק לא קל ובדקות הראשונות לא נכנסו בכלל למשחק. מה שחשוב זה שלקחנו שלוש נקודות. אשדוד היא קבוצה מאוד נחושה אבל אנחנו ממשיכים הלאה".

מזרחי: "לא יודע להסביר מה קרה לנו"

באשדוד נראה יוסי מזרחי כעוס ועצבני במהלך הפסקת המחצית, במהלך המחצית השנייה ובכל רגע נתון עם שריקת הסיום. מזרחי, שהרגיש שלא הצליח להשפיע על שחקניו, אמר בתסכול בסיום: "במחצית הראשונה עוד היינו במגרש, היה משחק שקול מאוד אבל כרגיל עשינו טעות תורנית וספגנו. במחצית השנייה זה היה בושה וחרפה, הייתה קבוצה אחת על המגרש. אני לא יודע להסביר מה קרה. אני לא מאוכזב מההפסד אלא מאיך ששיחקנו, זו בושה וחרפה. אני אדע מה לעשות".

דוד רביבו, שגם הוא לא הצליח להשפיע על התוצאה וסבל ממשחק בינוני, הוסיף: "אחרי המשחק הזה צריך להמשיך הלאה. צריך לשחק עד הסוף. משחק אחד מנצחים ומשחק אחר מפסידים, אבל אני מקווה שכבר במשחק הקרוב נחזור לנצח. אשדוד לא תלויה בשחקן אחד וצריך להסתדר גם כשהחלוץ המרכזי לא משחק. המשחקים שנותרו יקבעו לאן אשדוד תלך העונה, למעלה או למטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully