וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוווח בצרפת: גם בורדו עוקבת אחר יבואה

עפ"י אתר מקומי מחירו של חלוץ הפועל ת"א ינוע סביב 3 מיליון יורו. ערן זהבי עשוי להיות כשיר לאשדוד. הפועל חיפה מעוניינת בבן בסט

בהפועל תל אביב נשמו היום (שני) לרווחה לאחר שהבדיקות שעבר החלוץ הצעיר ערן זהבי גילו כי הוא סובל מנקע בקרסול. האדומים מקווים מאוד שזהבי, שנפצע אתמול באימון, יהיה כשיר למשחק בשבת מול מ.ס אשדוד גם בגלל כושרו הטוב לאחרונה וגם בגלל הפציעה של מהראן לאלה, שאמור להיעדר לפחות עד אמצע שבוע הבא.

הדאגה בקבוצה גם נובעת מהעובדה שהחלוץ השלישי בסגל, עדן בן בסט, ממשיך לאכזב את הצוות המקצועי בהתקדמותו. בן בסט יסיים בתום העונה את תקופת ההשאלה שלו ממכבי חיפה, בשורותיה הוא חתום לשנתיים נוספות, ומי שמעוניינת בו היא הפועל חיפה, קבוצתו בעונה שעברה, שתפנה הקיץ ליריבתה העירונית בבקשה להשאילו לעונה הבאה.

חלוץ אחר של הקבוצה, סמואל יבואה, משך את תשומת ליבה של בורדו, כך על פי אתר האינטרנט "מקסיפוט" הצרפתי. הדיווח לא מחדש הרבה על כך שישנן מספר קבוצות באירופה שעוקבות אחר הגנאי, אבל מציין שמחירו ינוע סביב שלושה מיליון יורו.

בהפועל תל אביב מורגש היום מתח לקראת המשחק בין מכבי חיפה למ.ס אשדוד. האדומים מקווים כי אשדוד תעזור להם לשמור על המקום הראשון, אליו טיפסו לראשונה השבת לאחר הניצחון באורווה על מכבי פתח תקוה. אחד השחקנים אמר היום: "למרות שאנחנו מנסים להתרכז רק בנו ולא בקבוצות האחרות בצמרת, כולנו מקווים למעידה של חיפה מה שייתן לנו עוד ביטחון לקראת סיום הליגה ומאבק האליפות".

עדכון ראשון: 6.4 18:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully