וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הבהירה לעזריאל: "לא נשאיל אותך בעונה הבאה"

6.4.2009 / 13:07

בבירה לא מתכוונים לוותר על החלוץ חרף הפציעה שלו, גם ג'וניור ויזה צפוי לחזור לטדי. בהפועל פ"ת עושים מאמצים להשאיר את ריקן

בית"ר ירושלים שלחה מסר לחלוץ חן עזריאל כי היא לא מתכוונת להשאיל אותו בעונה הבאה לקבוצה אחרת, זאת למרות הפציעות שעבר העונה. לקבוצתו הנוכחית הפועל פתח תקוה יש אופציה בחוזה של החלוץ המקנה לה זכות ראשונים על השחקן רק במקרה שבית"ר תשחררו. בבירה ציפו כי השחקן ישתדרג העונה בפתח תקוה ולא ציפו לפציעות הרבות. "90 אחוז סיכוי שעזריאל ישחק בעונה הבאה בבית"ר", אמר אדם הבקיא בפרטים.

עזריאל, שגמר את העונה בגלל שבר בקרסול, יוכל לחזור לאימונים חלקיים רק בעוד שישה שבועות. העונה נעדר השחקן ארבעה חודשים בגלל פציעה בגב, ולאחר שחזר לכושר משחק נפצע שוב. המאמן זאב זלצר מאמין מאוד בו ואמר לו מספר פעמים כי הוא בונה עליו לטווח הארוך.

בפתח תקוה מתרכזים כעת במאמצים להשאיר בקבוצה את המושאל הנוסף מבית"ר, המגן-קשר אבי ריקן, שגם בחוזה שלו יש אופציה זהה. הקבוצה כבר הציעה לקשר קוני דג'קארידג'ה להאריך את חוזהו בעונה, אבל מאוחר יותר הודיעה לו שהפגישה עם סוכניו תיערך רק לאחר שהיא תבטיח כמעט בוודאות את הישארותה בליגה. גם הקשר חייר סספדס קיבל הודעה דומה. הפגישות עם השניים צפויות להיערך לקראת סוף החודש.

"חבל מאוד שלא הבקענו את השער השלישי וגמרנו את המשחק", אמר זלצר לשחקנים באסיפה שהתקיימה אמש, לאחר התיקו 2:2 מול בני סכנין. "עכשיו המבחן האמיתי שלכם מגיע, כאשר נשחק נגד חמש הגדולות ברציפות. אני מקווה שנדע לצאת מסדרת המשחקים הזאת בשלום".

גם ויזה יחזור לבית"ר

לגבי המושאל השלישי מבית"ר, ג'וניור ויזה, הבעלים רונן אלעד כבר גישש במהלך העונה עם בית"ר ירושלים בנוגע לאפשרות לרכוש את כרטיסו, אולם בבית"ר השיבו בשלילה. לאור יכולתו הטובה של השחקן והמצב הכלכלי של הקבוצה, נראה כי בית"ר תחזיר לשורותיה את ויזה בתום העונה.

ללא קשר, בפתח תקוה יבקשו מהשחקן לנסות להיכנס פחות לתאקלים עם שחקנים אחרים, לאחר שהתברר כי ויזה הוא השחקן שנעשות עליו הכי הרבה עבירות בליגה, אך יחד עם זאת מספר הכרטיסים הצהובים שנשלפו לעברו הוא הכי גבוה בליגה (13 צהובים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully