וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר הריעו לטריו

דור בלך

5.4.2009 / 12:57

במועדון נהנו מהיכולת של יצחקי, ברוכיאן ובן שושן ב-0:4 על הכח, וסקאוטים מבלגיה התרשמו מהאחרון. עטר לורד: ”אתה טוב וחשוב”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

האווירה בבית"ר ירושלים הבוקר (ראשון) טובה במיוחד לאחר הניצחון 0:4 על סוגרת הטבלה, הכח עמידר רמת גן, וצמצום הפער מהפסגה, לפחות עד מחר, לארבע נקודות בלבד. כבר אתמול שיבח המאמן ראובן עטר את שחקניו על העלייה למקום השלישי ואמר להם: "אמרתי לכם שאם אנחנו נעשה את העבודה המצב בטבלה ישתנה, אבל חייבים להמשיך ככה".

בבית"ר שמחו במיוחד על הצטיינותם של ברק יצחקי, עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן על רקע הדקות המעטות להם זכה הראשון במשחקי הנבחרת - ואי ההכללה בסגל של השניים הנוספים. "השלושה הוכיחו מה הם שווים והראו שבבית, עם החום והאהבה שהם מקבלים, הם פורחים", סיפרו במועדון. גם עידן ורד הצעיר זכה למחמאות רבות על יכולתו, בעיקר נוכח העובדה שעלה לשחק פצוע.

ביום שישי במהלך האימון המסכם פנה ורד לראובן עטר ואמר לו כי פציעתו במפשעה, אותה הוא סוחב כבר מספר שבועות, הוחמרה והוא אינו מרגיש כשיר לשחק. עטר הורה לו לנוח וביקש ממנו להמתין ליום המשחק עם ההחלטה. בשבת בבוקר עדיין סבל ורד מכאבים, אך לאחר התייעצות משותפת בין הצוות הרפואי למאמן הוחלט כי הוא כשיר ויפתח, ויוחלף כשירגיש כאבים חדים מדי. "אתה שחקן טוב וחשוב", אמר עטר לקשר הצעיר, "תעלה ותתן מה שאתה יכול". בסוף זה הסתיים עם שער וכדור במשקוף.

במשחק נכחו סקאוטים מברוז', לוקרן וגנט הבלגיות, והתרשמו מהקוורטט ההתקפי של בית"ר, אלא שהעריכו כי רק עמית בן שושן יצטרף ללגיון הישראלי בבלגיה בעונה הבאה. גם ברק יצחקי וגם אבירם ברוכיאן מעוניינים לעבור לליגה בכירה יותר, בעוד עידן ורד יוכל לצאת לאירופה רק בעוד כשנתיים כשישתחרר מהצבא. יצחקי, שרשם אתמול משחק מצויין עם צמד שערים וצמד בישולים, השלים עונה יוצאת דופן מול הכח עמידר רמת גן כשחמישה מתוך 11 השערים שלו העונה נכבשו מול הסגולים ו-5 מתוך ששת הבישולים שלו נעשו גם כן על חשבונה של האחרונה בטבלה.

שחקני הקבוצה יהנו משבוע אימונים קצר במיוחד עקב חג הפסח. היום זכו ליום חופשי וישובו לאימונים רק מחר, כשבחמישי יהנו מיום חופש נוסף בעקבות חג המצות. ביום שלישי ירימו יחדיו כוסית לכבוד החג. על אף חוסר הודאות הכלכלי, שחקני בית"ר יזכו למתנת החג הגדולה בליגה, וגם הגדולה ביותר בשנים האחרונות במועדון - תלושי קנייה על סך 500 שקלים לקניית משקפי שמש מתנת הספונסרית "עיניים", ביגוד מתנת הספונסרית "אדידס", ערכת שמן זית ומוצרי בישול מתנת "אלדן", מגבות רחצה עם סמל המועדון וסלסלת ממתקים ויין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully