וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר לשחקנים: "ניסיתי לעצבן ולעורר אתכם"

דור בלך

5.4.2009 / 19:57

בעלי מכבי נתניה שוחח עם השחקנים והסביר את הדברים שאמר אחרי ההפסד לבני יהודה. מתיאוס: "שחקנים פה מכבדים רק את עצמם"

דניאל יאמר שוחח הערב (ראשון) עם שחקני מכבי תנינה לראשונה מאז שהשמיע דברים קשים בתום משחק ההפסד אתמול לבני יהודה ("אנחנו לא ראויים לזכות באליפות, הסיפור שלנו נגמר"). הבעלים שוחח עם השחקנים בטקס הרמת הכוסיץ הקבוצתית לקראת החג והסביר: "אמרתי את הדברים בשביל לעצבן ולעורר אתכם ולפי מה שראיתי זה עבד. אני מחכה שתוכיחו לי שאני טועה".

עוד לפני כן, באסיפה שנערכה באימון השחרור הערב התייחס לותר מתיאוס לדבריו של יאמר ואמר לשחקניו: "אל תקשיבו לו. הוא אולי בעל הבית ויכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל הוא טועה כי אנחנו עדיין יכולים לזכות באליפות". המאמן גם העביר ביקורת על אלברטו זאפטה שהחליף את איתי שכטר ועל סיאבונגה נקוסי, והבהיר להם שבשביל יכולת כזו אין טעם להחזיק שחקנים זרים.

שטראובר פצוע

יממה לאחר ההפסד לבני יהודה, ומכבי נתניה פצועה וחבולה. מעבר לכאב על אובדן הנקודות וההלם מדבריו של הבעלים דניאל יאמר, בנתניה סובלים גם ממכת פציעות. לירן שטראובר, ששבר את הזרת בחימום אמש ולמרות זאת שיחק 90 דקות ונאנק מכאבים לאחר כל הדיפה, עבר היום טיפולים באצבע וינוח מספר ימים, כשבמועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק בשבת הבאה נגד מכבי פ"ת.

האצבע של שטראובר התנפחה והכחילה עד כדי כך שהתקשה להוריד את כפפות השוער. היום ינקזו את שטף הדם מהאצבע. בנתניה שיבחו את השוער על שבחר לשחק. "לא הייתה ברירה, זה היה משחק חשוב והייתי עושה זאת שוב", סיפר שטראובר.

פרט לשטראובר עוד פצועים לנתניה: איתי שכטר מתח את שריר הירך האחורי ועלול להיעדר אף הוא מהמשחק מול מכבי פ"ת. דדי בן דיין, שנכנס כמחליף, מתח את שריר התאומים, וגם אלמוג כהן ואוראל דגני סובלים ממתיחות במפשעה, אך שלושתם צפויים להיות כשירים עד לשבת הבאה.

שחקני הקבוצה הופתעו לגלות שמתיאוס החליט לערוך אימונים גם בבוקר ליל הסדר וגם ביום החג אחר הצהריים, אך בעקבות ההפסד הם לא מתכוונים אפילו לבקש לשנות את לוח הזמנים.

מתיאוס שוב קוטל

אתמול פורסם ראיון של המאמן במגזין הכדורגל הצרפתי SO FOOT, שבו לא חסך ביקורת מהשחקנים הישראלים. "יש להם ליקויים בכל האלמנטים: בטקטיקה, במסירות, בעבודת הצוות, בהתקפה. הם חושבים לאט מדי. השחקנים דואגים לעצמם יותר מדי, הם מכבדים רק את עצמם ומאוד אנוכיים. אתה יכול להרגיש את זה, הם מראים לך את זה ולפעמים זה יותר מדי. אני בתור המאמן מתנהג כמקצוען, אבל הם לא כל כך מקצוענים. זה נראה שהם באים לאימון כדי ליהנות ולהרוויח משכורות טובות ולחזור הביתה. אני מצאתי את האיזון בין המנטליות הגרמנית למנטליות הישראלית. אני אוהב את החיים כאן, אבל לא את סגנון הכדורגל".

"הופתעתי ששחקני הקבוצה צפו במשחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול בחדר ההלבשה לפני משחק", נזכר מתיאוס בחוויות מהמפגש מול הכח עמידר רמת גן, "זה לא מקצועני בעיניי. איך אתה יכול להיות מרוכז במשחק של אחרים ולא בשלך? כשאמרתי להם את זה הם הופתעו, הם חשבו שזה נורמלי".

עדכון ראשון: 5.4 11:03

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully