וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "רוצים לשמור על שני התארים"

דור בלך

4.4.2009 / 19:30

מאמן בית"ר ירושלים נהנה מהניצחון על הכח (0:4), כמו גם יצחקי, שאמר: "אם נמשיך כך, נישאר בתמונה". דהאן: "רציתי למחוא כפיים לבית"ר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הדאבליסטית לא אומרת נואש. מי שחשב שההפסד במחזור הקודם בנתניה הוציא את העוקץ מבית"ר ירושלים, טעה בגדול. שחקניו של ראובן עטר נתנו לאוהדיהם סיבות לחייך לקראת חג הפסח, עם 0:4 משכנע על נועלת הטבלה הכח עמידר רמת גן ומקום שלישי לראשונה העונה. ברק יצחקי, שאיכזב במשחקי הנבחרת וכמעט החמיץ את המשחק בשל מחלה, כיכב בשורות הצהובים עם צמד שערים ושני בישולים לעמית בן שושן ועידן ורד.

"יהיה קשה לעצור את הפועל ת"א"

אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה", אמר בסיום מאמן בית"ר ירושלים ראובן עטר. "אחרי פגרת הנבחרות, חזרנו לליגה רעבים. התכוננו טוב למשחק. הכח לא קבוצה חלשה, ואת זה אפשר לראות בתוצאות שהיא השיגה בכלל וגם נגד קבוצות צמרת. הגיע הזמן לעלות למקום השלישי, אחרי הרבה זמן שנתקענו במקום הרביעי, זה הגיע לנו בתזמון טוב".

"יש לי שחקנים מספיק טובים ואין לי תלונות על הסגל", התייחס עטר לעובדה שעל ספסל הקבוצה ישבו רק 16 שחקנים. "יש לנו את המטרות שלנו, וזה לעלות מקום אחר מקום בליגה. בית"ר ירושלים רוצה לשמור על שני התארים שהיא עדיין מחזיקה. נתכונן היטב למשחק הבא שלנו נגד בני יהודה".

ברק יצחקי, המצטיין במשחק עם צמד שערים וצמד בישולים, עלה לשחק לאחר שאמש לא חש בטוב. "יכול להיות שהמנוחה אתמול עשתה לי טוב", אמר החלוץ. "אני שמח שחזרנו לנצח, אחרי ההפסד שלנו נגד מכבי נתניה. לא אחת הוציאו אותנו ממאבק האליפות, אבל יש עוד זמן עד הסיום. אם נמשיך לשחק כדורגל כזה נישאר דבוקים לצמרת".

יצחקי גם התייחס לעובדה שאוהדי בית"ר השמיעו קריאות נגד נבחרת ישראל ומאמנה דרור קשטן על כך שלא שיתף יותר את יצחקי בשני משחקיה נגד יוון. כזכור, בשני המשחקים יצחקי נכנס כמחליף במחצית השנייה. "אני לא יודע אם זה היה משנה", אמר יצחקי. "תמיד מי שלא משחק חסר. כל אחד רצה שהנבחרת תצליח, אבל לא כל כך הלך לנו וחבל, אבל עדיין לא אמרנו את המילה האחרונה".

עמית בן שושן: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד, אני שמח. עשינו לעצמנו את החיים קלים במחצית השנייה. ביני לבין יצחקי ו-ורד יש הבנה עיוורת כי אנחנו חברים גם מחוץ למגרש. שמעתי שהפועל תל אביב ניצחו וקשה מאוד לעצור אותם כי הם תמיד נראים כקבוצה, לא משנה מי משחק, אבל נקווה שבהמשך הדרך נעשה את העבודה והם ימעדו. אנחנו והקהל שלנו רוצים להיות הכי טובים וזה מה שמניע אותנו". בקשר לנבחרת אמר: "אנחנו", והתייחס לעצמו, יצחקי ואבירם ברוכיאן, "מכבדים כל החלטה של המאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"ניאבק עד היום האחרון"

"הגענו עם שיטת משחק מסוימת, שחקן שלנו מעד ואחרי השער הראשון היה קשה לרדוף אחרי בית"ר", אמר בסיום מאמנה של הכח עמידר רמת גן דודו דהאן. "כל המחמאות מגיעות לבית"ר. הם הבקיעו שערי כדורגל יוצאים מן הכלל ואם לא הייתי המאמן של הכח, הייתי עומד ומוחא להם כפיים על התצוגה".

על המשך דרכה של קבוצתו, אמר דהאן: "זה הפסד כואב, כיוון שזה משחק שרצינו להוציא בו יותר, אבל זה לא ישבור אותנו. אנחנו בלתי ניתנים לשבירה. ניאבק עד היום האחרון על ההישרדות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully