וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'איינטס זרקו את בורס

4.4.2009 / 13:43

הכחולים ניפו את התופס, שמסובך בפרשת הירי במועדון. מקדניאלס: "רציתי שקאטלר יישאר ברונקו". קאטלר בשיקגו: "אל תראו בי מושיע"

זה היה צפוי, אבל רק אמש (שישי) יצאה ההודעה הרשמית מטעם ניו יורק ג'איינטס, שהחליטו לפרק את החבילה עם התופס פלקסיקו בורס. בורס שיחק בניו יורק ארבע שנים והיה אחראי לתפיסה החשובה ביותר של העיר בשני העשורים האחרונים - הטאצ'דאון בסופרבול נגד ניו אינגלנד פטריוטס ב-2007.

בורס והג'איינטס עברו טלטלות רבות, ששיאן היה בתקרית הירי העצמי שבעקבותיה הוא נחקר. אם יורשע, צפוי בורס להיכנס לכלא ל-3.5 שנים לפחות. "אני אופטימי", אמר ה-GM ג'רי ריס, "ומאמין כי כל סיטואציה יכולה להיפתר. לאחר שחישבנו את האפשרויות, הגענו למסקנה שעדיף להיפרד מפלקסיקו". פרקליטו של בורס, בנג'מין "גמרתי את כל קופסאות הג'ל ב-CVS" ברפמן, אמר: "הוא שחקן טוב ואדם טוב, ואני רק מקווה שהג'איינטס לא יצטערו על המהלך בעתיד".

פרשת ג'יי קאטלר, שהועבר מדנבר לשיקגו ביום שישי, מסרבת לדעוך. מאמן הברונקוס ג'וש מקדניאלס עמד מאחורי הטרייד: "רציתי שקאטלר יישאר ברונקו", אמר המאמן, "אחרי שננצח לא יהיו דיבורים על הטרייד הזה. זה לא הפיתרון שרצינו אבל עכשיו נמשיך הלאה". קאטלר עצמו אמר לאחר שעבר לברס: "אל תראו בי מושיע". ה-GM ג'רי אנג'לו הוסיף: "רק בבוא העת נדע אם הוא יהיה הכוכב הגדול של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully