וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל ת"א: התלבטויות התקפיות

בעוד המלאבסים כבשו רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים, גוטמן מתלבט בין זהבי וטלקיסקי בהרכב (שבת, 15:00, ספורט 1)

הפעם האחרונה ששחקן מכבי פתח תקוה מצא את הרשת במשחק ליגה הייתה בתחילת חודש פברואר. מאז, בחמישה מחזורים כבשה מכבי פתח תקוה שער אחד, עצמי, מול הפועל תל אביב (15:00, ספורט 1). בקבוצה דיווחו באמצע השבוע על בעיה מאוד גדולה בהתקפה וזאת למרות הניצחון 3:0 במשחק אימון על מ.ס אשדוד. החלוץ ליאור אסולין עדיין פצוע ורוני לוי עשוי לפתוח עם טל בן חיים כשחקן בכנף שמאל, כאשר עומר דמארי ופאבלו בסטיאניני יתופקדו כחלוצים. בקבוצה מודאגים מאוד מהפציעה של אסולין, במיוחד לאור הבעיה שנוצרה לאחרונה בחלק ההתקפי. אורי לוזון, האיש שכבש את השער האחרון של הקבוצה, יישב על הספסל.

ללוי יש מספר התלבטויות בנוגע לשחקן ההתקפי הנוסף בקישור, מלבד בן חיים. עומר בוקסנבוים הוא הבכיר ברשימה. בחוליית ההגנה לא יהיו שינויים. קובי גנון ימשיך לאייש את עמדת המגן השמאלי. תיתכן אפשרות שלוי יחליט לפתוח עם בן חיים כחלוץ ועם דני פרדה ועומר בוקסנבוים כקשרים התקפיים.

חבורת אלמונים שפרצה אתמול למשרדי המועדון של מכבי פתח תקוה, גנבה את המכשירים הסלולאריים של המאמנים ונמלטה, עדיין לא אותרה. במועדון לא הגישו תלונה במשטרה והמאמנים הסתפקו במכשירים חלופיים. כזכור, המכשירים שנגנבו היו של המאמן רוני לוי ושל עוזריו, ייטב לוזון ואבי פיטוסי.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, קובי גנון; סירמנה דמבלה, סולי צמח, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; עומר דמארי (דני פרדה), ליאור אסולין.

זהבי או טלקיסקי?

הפועל תל אביב סיימה הכנותיה היום (שישי) בצהריים לקראת משחק החוץ מחר באורווה מול מכבי פתח תקווה עם מטרה אחת ברורה: לעלות למקום הראשון בטבלה בפעם הראשונה העונה, אפילו אם זה יהיה רק זמני בלבד עד המשחק של מכבי חיפה ביום שני. האווירה באימון הבוקר היתה טובה מאוד, והרבה חיוכים נראו במתחם חודרוב לאחר שכל הלגיונרים, כולל אלין טופזאקוב ודימיטאר טלקסיקי הבולגרים, חזרו להתאמן. להפועל לא מחכה משימה פשוטה מחר. אוהדי הקבוצה מגדירים את פתח תקווה ככבשה השחורה של המועדון. אם נסתכל על הסטטיסטיקה בשלוש וחצי שנים האחרונות נגלה שיש משהו בדברם: מתוך 33 נקודות אפשרויות הצליחה הפועל להוציא רק 16 בלבד מול הכחולים מאם המושבות. אולם, הפרט שישמחו לשמוע האדומים הוא ש-10 מתוך אותם 16 היו באורווה, כך שהסיכוי שהאדומים יחזרו מחר עם שלוש נקודות גבוה יותר לו המשחק היה נערך בלומפילד.

לפני האימון אסף אלי גוטמן את השחקנים ודרש מהם להפיק מעצמם יותר לקראת סיום הליגה והמאבק על האליפות: "זה הזמן של כל שחקן להוציא מעצמו יותר", אמר המאמן. "יש לכם את הגיבוי והביטחון ממני, תהנו ממנו ותפיקו מעצמכם יותר לקראת סיום הליגה". לגבי המשחק אמר המאמן לחניכיו: "צפוי לנו משחק מאוד טקטי. מכבי פתח תקווה זו קבוצה מאוד מאורגנת ונצטרך לעבוד קשה על מנת להבקיע". לאחר מכן, הראה גוטמן לשחקניו וידאו מהמשחק הקודם שלהם באורווה ושל מכבי חיפה משם. המאמן ביקש מהשחקנים להקפיד לחזור לעמדות שלהם וגם שם דגש על ניצול האיטיות של בלמי פתח תקווה.

לגביי ההרכב עדיין מתלבט גוטמן עם איזה מערך לעלות מחר. בשל פציעתו של מהראן לאלה, שוקל המאמן לתת לערן זהבי הצעיר, שהפגין יכולת טובה באימונים, הזדמנות בהרכב כשטלקיסקי ימתין על הספסל, זאת בשל העומס שהיה על הקשר השבוע ששיחק שני משחקים בנבחרת הבולגרית והיום ערך אימון ריצה בלבד. אם זהבי אכן יעלה בהרכב, יוסט גילי ורמוט לעמדת הקשר הימני. אם בסופו של דבר יחליט לתת לטלקיסקי את חולצת ההרכב תעבור הפועל לשחק עם חמישה קשרים באמצע. מי שייעדר בכל אופן הוא השוער וינסנט אניימה שהורחק במשחק האחרון מול בני יהודה. למרות חסרונו של אניימה, בהפועל מרגישים בטוחים לקראת המפגש מחר: "יניב מזרחי שוער מנוסה מאוד ואנחנו סומכים עליו", אמר אחד האדומים. "עכשיו באמת אנחנו נכנסים למאני טיים של הליגה ואנחנו חייבים לחזור עם ניצחון".

הרכב משוער: יניב מזרחי, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, דאגלס דה סילבה, ביבראס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, בן לוז, דימיטאר טלקיסיקי (ערן זהבי), סמואל יבואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully