וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - סכנין: סגל חסר, ואיך לנצל אותו

8 שחקנים ייעדרו מסגל המארחים לקראת המשחק (שבת, 19:30) החשוב. קוליק, שמחפש ניצחון שלישי ברציפות: "צריכים להראות המשכיות"

לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון וניצחון אחד ב-12 המחזורים האחרונים, הפועל פתח תקוה תנסה להוכיח שהיא מסוגלת לנצח קבוצת תחתית, בני סכנין, ולהיחלץ, לפחות זמנית, מהתחתית. הקבוצה, שתודרך מחר (שבת, 19:30) על ידי זאב זלצר ואופיר קופל, מרוחקת ארבע נקודות מבני סכנין שבמקום העשירי ושש נקודות בלבד מהמקום המוליך למבחנים. עד כה זכתה פתח תקוה בארבע נקודות במפגשים בין הקבוצות.

ארבעה שחקנים מוצהבים, שניים חולים ושניים פצועים, זה מה שמחכה לזאב זלצר במשחק מחר. למאמן לא היו מספיק שחקני סגל והוא העלה מהנוער ארבעה שחקנים: הראל בן דוד, עידן פלוש, מיכאל שוגול ואמיר בדיר. החלוץ, חן עזריאל, נפצע באימון המסכם הבוקר וייעדר מהמשחק. השחקן סובב את הקרסול ונשלח לבית החולים למעקב, לאחריו נקבע כי השחקן סובל משבר, ומקרע ברצועה. עזריאל צפוי להיעדר מספר שבועות מהמגרשים. גם הקשר מרק גורמן לא ייכלל כנראה בסגל מפני שהוא לא סיים את האימון בטענה שהוא חולה.

ארבעה שחקנים מוצהבים לקראת המשחק מול סכנין: החלוץ שמעון אבוחצירא, המגן אבי ריקן, והקשרים קוני דג'קרידג'ה וג'וניור ויסה. שגיב כהן יפתח בעמדת המגן השמאלי וגל כהן יוסט בלית ברירה לעמדת הקשר האחורי. בחוד צפוי לפתוח גם החלוץ המוכשר אור פישביין, לצידו של פטי נימבה. החלוץ ארמון בן נעים לא יוכל לשחק משום שאתמול רק שוחרר מבית החולים והוריד שישה קילוגרם ממשקלו. החלוץ איימן אבו סלאח נבדק וגם הוא לא כשיר למשחק. שחקנים בקבוצה אמרו היום לאחר האימון: "הפסד במשחק הקרוב יגרום לרעידת אדמה במועדון. אנחנו נסכן את עצמנו. ניצחון יחזיר לנו בטחון וירחיק אותנו עוד קצת מהתחתית".

הרכב משוער: שביט אלימלך; אורי אוזן, סטיבן אופיי, איציק כהן, שגיב כהן; חייר סספדאס, גל כהן, יוסי רוזן, אייל שן; אור פישביין, פטי נימבה.

קוליק מחפש המשכיות

בני סכנין סיימה היום (שישי) את הכנותיה שערכו כשבועיים, לקראת משחק התחתית החשוב מחר מול הפועל פתח תקווה. המאמן ערן קוליק ניצל את פגרת הנבחרת בכדי לעבוד עם שחקניו על ליקויי הקבוצה, זאת בתקווה לא לשבור את רצף שני הנצחונות מאז שהגיע למועדון. סכנין גם תנסה להוסיף ניצחון נוסף למאזן החוץ הדליל שלה העונה, העומד על ניצחון אחד בלבד במחזור השביעי מול קרית שמונה. הרכב התלאים של הפועל פתח תקווה עשוי לעזור לה לעשות כך.

באסיפת השחקנים לפני האימון ביקש המאמן דבר אחד: "המשכיות זה הדבר הכי חשוב שאנחנו צריכים להוכיח", אמר קוליק. "אנחנו חייבים להראות ששני הניצחונות שלנו לא היה במקרה". לאחר מכן, הראה לשחקניו וידאו משני המשחקים הקודמים אותם הדריך. המאמן שם דגש בעיקר על הטעויות בתנועה בחלק הקדמי ועל סגירה נכונה בחלק האחורי. קוליק ויתר על וידיאו של פתח תקווה בשל חסרונם של שמונה שחקנים אצל היריבה. גם היו"ר חסאן אבו סלאח הזהיר את השחקנים משאננות: "לא אהבתי את הגישה שלכם במשחק מול הפועל חיפה, אני מקווה שתחזרו ליכולת שאפיינה אתכם לפני הפגרה".

לגבי ההרכב, הצוות המקצועי עדיין מתלבט. חלאד חלאילה ואובדו אוקצ'ה ייעדרו בשל השעיה. במקומו של אוקוצ'ה יעלה דיוניסיו מנדס ואת חלאילה יחליף יניב לוזון או יחאל צגאי. חיים בנון ימשיך לאייש את תפקיד הבלם לצידו של יא יא פטי, זאת בשל הפציעה של הבלם טל חן. "כדורגל זה לא מדע מדויק וקשה לי לצפות מה יהיה מחר", אמר קוליק לאתר וואלה! ספורט היום. "עבדנו קשה בשבועיים האחרונים וניסנו לתקן הרבה מאוד דברים. הפועל פתח תקווה מגיעה בהרכב חסר מאוד מחר ואני מקווה שנדע לנצל זאת. סכנין קבוצה מאוד טובה והמקום שלה אמור להיות גבוה יותר בטבלה".

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמן, פטי יא יא, חיים בנון, באסם גנאים, עבאס סוואן, חמד גנאים, יניב לוזון (יחאל צגאי), אחמד קאסום, אושרי גיטא, דיוניסיו מנדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully