וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - הכח: ורד ויצחקי כשירים ויפתחו בהרכב

דור בלך

4.4.2009 / 8:46

צמד השחקנים, שהיו בספק, עברו הבוקר מבחן כשירות. האלופה חוששת מהאחרונה בטבלה, שלא הפסידה כבר שלושה משחקים ברציפות

בית"ר ירושלים סיימה את הכנותיה לקראת המשחק נגד הכח עמידר רמת גן (17:15, ספורט 1). מהאימון המסכם בשישי בבוקר נעדר ברק יצחקי החולה, אבל בשבת החלוץ עבר מבחן כשירות ויפתח בהרכב במשחק.

מי שעוד היה בספק הוא עידן ורד, שסבל מפגיעה במפשעה, אבל גם הוא עבר את מבחן הכשירות ויפתח בהרכב. הקשר הצעיר, שקנה לעצמו מקום של קבע בהרכב הדאבליסטית, סוחב את הפציעה כבר זמן רב, אך לא נכנע לכאבים.

עטר ייאלץ להסתדר בכל מקרה ללא דריו פרננדס המוצהב, כשמיכאל זנדברג יחזור להרכב במקומו ועידן טל יוסט לעמדת הקשר האחורי. במידה ועידן ורד לא יפתח, צפוי שמואל קוז'וקין הצעיר לפתוח כקשר אחורי ועידן טל באגף.

בית"ר חוזרת מהפגרה לאחר הפסד למכבי נתניה, שעצר רצף של שישה נצחונות רצופים בגביע ובליגה. העונה ניצחה בית"ר את קבוצתו של דודו דהאן פעמיים, בוינטר התקשתה מול הסגולים שעלו ליתרון פעמיים, אך בטדי הביסה אותם 0:3, על אף שהכח הציגה משחק טוב ונשברה רק לקראת הסיום. ראובן עטר יודע כי בישורת האחרונה כל משחק הוא חשוב והבהיר לשחקניו כי "כל אחת מהקבוצות שמעלינו ימעדו. אם אנחנו נדע לא לעשות זאת, נוכל לזכות בתואר".

באימון היום התייחס עטר גם אל הכח והזהיר את שחקניו: "הם אמנם קבוצת תחתית אבל אסור לזלזל בהם. הם צמודים מאוד לסכנין ונלחמים על החיים שלהם, וכשאתה נלחם על החיים שלך אתה הכי מסוכן, אל תזלזלו ותשקיעו את כולכם במשחק". עטר גם התראיין לרדיו ירושלים הבוקר והתייחס להכנות למשחק. "לא נוח להתכונן למשחק כזה כמעט ללא שחקנים. מצד אחד זו הזדמנות לקחת נקודות, מצד שני אף פעם לא קל נגד הקטנות וכל המשחקים פתוחים. לפנינו שני משחקי בית. אם נדע לקחת 6 נקודות, הטבלה תיראה לגמרי אחרת".

"אין שום תאריך לפגישה עם קורנפיין בנושא העתיד שלי במועדון, ולא צריך להיות כרגע", התייחס עטר להמשך דרכו בבירה. "חובת ההוכחה עליי. אני רוצה תואר אחד, אם לא שניים. אם היתה מתיחות בינינו אחרי ה-4:0 להפועל? אחרי הפסדים, ובטח כזה, יש מתיחות בין כולם. זה הגיוני".

"למרות שהכח ר"ג מגיעה מהמקום האחרון בטבלה, אנחנו לא מזלזלים בהם ויודעים שרק לנו יש מה להפסיד מהמשחק הזה", סיפר עידן טל לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק. "כמו שאנחנו חייבים את הנקודות למאבק בצמרת, ככה הם צריכים את הנקודות למאבקי ההישרדות ומשחקים מהסוג האלה לפעמים יכולים להיות המשחקים הכי מסוכנים. הפגרה של הנבחרת הוציאה את הליגה קצת מהריכוז, אבל ביומיים האחרונים עשינו סוויץ' על מנת שנגיע מוכנים בצורה הטובה ביותר למשחק".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, אלירן דנין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, כריסטיאן אלבארז, עידן טל, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, עידן ורד (שמואל קוז'וקין), עמית בן שושן, ברק יצחקי (טוטו תמוז)

הכח רוצה להמשיך את הרצף

לאחר שהתחילו להכנס לפורמה טובה ונמנעו מהפסד שלושה משחקים ברצף, בהכח עמידר רמת גן מקווים כי פגרת הנבחרת לא תפגע בהם לקראת המשחק מול בית"ר. על אף הנחיתות, בר"ג לא מתייאשים מראש ומזכירים כי לקחו לא מעט נקודות מהגדולות השנה, ואף הקשו גם על בית"ר ירושלים במפגשים הקודמים. כשבמאזנה רק 2 נקודות פחות מלבני סכנין והפרש שערים זהה, יודעים הסגולים כי הפסד בטדי, לצד ניצחון של סכנין בפ"ת, יכול להרחיק אותם שוב מהארץ המובטחת וינסו להשלים משחק רביעי ברציפות מבלי להפסיד.

דודו דהאן ביקש משחקניו לא לבוא עם רגשות נחיתות ולעלות לשחק על מנת לנצח. "לא נפלנו ממכבי ת"א וגם לבית"ר לא היינו צרכים להפסיד בשני המשחקים מולם העונה", אמר להם. לזכותו של המנג'ר יעמוד הרכב מלא, ולא צפויים שינויים פרסונאלים מההרכב שסיים בתיקו 1-1 נגד מכבי ת"א בשבת לפני שבועיים.

הרכב משוער: ז'וסלין מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, איתן טיבי, תמיר פור, מייקל טוקורה, גל לוי, עידן ויצמן, ברק בדש, ג'וזף נואפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully