וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהוב כחול

עו"ד אורי שלף

3.4.2009 / 13:17

מקורבי אורי שלף מוסרים כי הוא עדיין המום מהסיקור הצהוב של נבחרת ישראל בערוץ הספורט, והוסיפו: אם יש גורמים, שידברו בשמם

מקורבים מסרו לי כי לעיתים אני נוטה לבקר יותר מדי בטוריי ואפילו אני מצליח לפעמים להבין שביקורת, לעיתים קרובות מאוד, עלולה לפגוע. לרוב באנשים כמוני כמוכם, שבסך הכל מנסים לבצע את עבודתם, גם אם הם לא מוכשרים לכך. ולכן החלטתי כי מעתה והלאה, או לפחות עד סוף הטור הנוכחי, להשתמש במקורביי כנושאי דבריי, כך שאם חס וחלילה מישהו יפגע, לפחות זה לא ייצא ממני, כי אני לא צוטטתי וחוץ מזה אין לי מקורבים, אז אני לא יודע עם מי דיברתם.

החיים קלים הרבה יותר עכשיו. כבר שנתיים שאני כמעט מתפתה לקטר בפומבי על שחקניי שלי, אבל אסור לי, יש דברים שמאמן צריך לשמור בחדר ההלבשה, חוץ מזה תראו מה עושים ללותר מתיאוס שמקטר ובצדק על שחקניו העצלנים. אצלי זה לא יקרה. לא עכשיו, כשיש לי מקורבים. עכשיו אני יכול לספר לכם שמקורבים לאורי שלף מספרים שהוא לא מרוצה כבר תקופה ארוכה מהקפטן שלו בהפועל אוסישקין וחברו הטוב גלעד שמחוני. בסביבתו של המאמן אומרים שלשחקן כושר גופני לקוי וגורם בכיר המקורב לצוות המקצועי מסר לי כי השחקן אינו שומר על אורח חיים ספורטיבי. אורי שלף בתגובה: "לא היה ולא נברא, אני לא צוטטתי וחוץ מזה אין לי מקורבים, אז אני לא יודע עם מי דיברתם".

כבר שנים שמדורי הספורט מאכילים אותנו בתגובות וציטוטים, סקופים ולכלוכים, שבאו מפי גורם בכיר בהנהלה, מקורב לקבוצה, סביבתו של המאמן, שחקן (מסופסל) שבחר להישאר בעילום שם ועוד כהנה וכהנה גורמים שהשם יודע מי הם, מה הם ויותר חשוב: מהו האינטרס שעומד מאחורי אותה תגובה או ציטוט. זה היה שמור בתחילה למקומונים נידחים, לאתרי אינטרנט שהגדירו מחדש עיתונות צהובה מהי ואט אט חלחל גם לערוץ הספורט המוביל בטלוויזיה, בלי להזכיר שמות, חוד החנית של שידורי הספורט בארץ.

גורמים בהתאחדות שוקלים לסיים את ההתקשרות עם קשטן אם יאבדו הסיכויים להעפיל למונדיאל, סיפרו לנו בלהט כתבינו מהטלויזיה וזאת לאחר שטרחו להודיע לנו שגם כבוד היו"ר (המחליט הבלעדי) וגם מ"מ כבוד היו"ר (מקורבו של המאמן) לא ענו לטלפון. אז מי הם אותם גורמים בהתאחדות שעונים בשמחה לכתבים יום לאחר הפסד ושוקלים להדיח את המאמן: גורמים זוטרים שדרור לא אומר להם שלום במסדרון, חברי הנהלה באופוזיציה לאבי לוזון אשר דעתם היא דעת מיעוט, חבר מזכירות לשעבר המתוסכל עקב היותו לשעבר וכהנה וכהנה נשמות "טובות" שמשתמשות בבמה ובצביעות של התקשורת הצהובה בכדי להשמיע את דעתם הלא רלוונטית. תגובתה הרשמית של ההתאחדות לידיעה, שזוכה באופן חד פעמי לתשבוחות ממקורביי: "הנושא כלל לא עומד על הפרק. אם יש גורמים שידברו בשמם ולא בעילום שם". עוד הוסיפו וסיפרו לנו בצהובון הטלוויזיוני כי בעייתו של המאמן הלאומי חמורה היא כפליים, מכיוון שלצד מספר פקידי התאחדות עלומי אישיות, גם לא כל השחקנים תומכים במאמן...אכן ידיעה מרעישה.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי שלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully