וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הטניס החליט, מרכז הטניס מונע

3.4.2009 / 11:24

באיגוד קבעו שהמשחקים נגד רוסיה יתקיימו ביד אליהו, אך ביהמ"ש הוציא צו, בהתערבות המרכז, למניעת העברת ההחלטה לפדרציה הבינלאומית

אחרי אינספור ספקולציות ודיונים, החליטה הנהלת איגוד הטניס כי המפגש בין ישראל לרוסיה במסגרת רבע גמר גביע הדייויס יתקיים ביד אליהו. ההחלטה הזו מתקבלת על אף העובדה שמבחינה מקצועית הטניסאים הישראלים היו מעדיפים לשחק ברמת השרון. אלא שההחלטה הזו לא עברה בשקט מצד מרכז הטניס, שהביא לדחייתה.

רק לפני שלושה ימים כינס דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל, מסיבת עיתונאים שבה הביע פומבית את דעתו היכן יש לקיים את המפגש נגד הרוסים שיתקיים ב-10 עד ה-12 ביולי. סלע אמר כי יש חשיבות מכרעת למקום שבו יתקיימו המשחקים והבהיר שהוא מבקש לשחק ברמת השרון. יום למחרת הגיעו שאר הטניסאים ליד אליהו כדי לראות את המקום שבו הם צפויים לשחק, אך לא חשפו את עמדתם.

המרכז הטניס, שניסה לשנות את ההחלטה, התערב ופנה בעניין לבית המשפט. סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, יהודה זפת נתן היום (שישי) צו ארעי לפיו אסור לאיגוד הטניס בישראל להודיע לפדרציית הטניס הבינלאומית על קיום מפגש גביע הדיוויס ביד אליהו. העתירה הוגשה על ידי עו"ד אילן וייס ודורון צברי, המייצגים את המרכז לטניס בישראל. הצדדים צפויים להיפגש לדיון ביום שני הקרוב בבוקר.

באיגוד אמרו בתגובה: "הנהלת איגוד הטניס, כגוף המייצג את הענף בארץ ובחו"ל, החליטה לקיים את מפגש רבע גמר גביע דיוויס בהיכל נוקיה בתל אביב וזאת על מנת לקיים אירוע בסטנדרטיים הגבוהים ביותר לקידום ענף הטניס וייצוג המדינה בכבוד. הנהלת האיגוד הביאה בחשבון, במסגרת שיקוליה, את כל ההשלכות הנובעות מקבלת החלטה זו".

ממרכז הטניס, מנגד, מסרו: "אנחנו מברכים על החלטת השופט זפת, אשר אפשר לנבחרת הטניס של ישראל למקסם את מלוא האפשרות שלה לניצחון על נבחרת רוסיה ולא לאבד את הסיכוי לניצחון, וזאת על ידי בחירת מגרש ביתי במרכז לטניס - רמת השרון, בתנאים מקסימאליים, הנותן יתרון לנבחרת ישראל על פני נבחרת רוסיה.

"מרכז הטניס לישראל עומד לצד השחקנים ותומך בהם וברצונם בקיום המשחק באצטדיון קנדה שברמת השרון. קיום המשחק בהיכל נוקיה, המונעת לכאורה משיקולים כלכליים, יפגע בענף הטניס בישראל לשנים ארוכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully