וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי קאטלר עובר לשיקגו

3.4.2009 / 1:52

הסתיימה פרשת הקוורטרבק, שהסתכסך עם דנבר והמאמן ג'וש מקדניאלס ויעבור לברס תמורת קייל אורטון ושתי בחירות סיבוב ראשון

הסיפור של ג'יי קאטלר בדנבר הסתיים. הקוורטרבק שהסתכסך עם הברונקוס נשלח לשיקגו ברס, שתיתן תמורתו את קייל אורטון ושתי בחירות דראפט בסיבוב הראשון, של 2009 ושל 2010. הברונקוס יתנו, בנוסף לקאטלר, גם בחירת סיבוב חמישי בדראפט הנוכחי (שהועברה לסיאטל תמורת התופס קרי קולברט). בכך הגיע לסיומו הסכסוך בין קאטלר למאמן החדש של דנבר ג'וש מקדניאלס.

קאטלר נעלב ממקדניאלס, שניסה להנחית בקבוצה את מאט קאסל, ובחודש האחרון עסקו הצדדים בהשמצות הדדיות. בימים האחרונים החליטו הברונקוס כי הגיע הזמן להמשיך הלאה בלי קאטלר, קבעו תג מחיר גבוה ומי ששילמו אותו היו הברס. קבוצות נוספות שהתחרו על קאטלר הן וושינגטון, טמפה ביי, דטרויט וטנסי.

הברונקוס טענו בימים האחרונים כי בעלי הקבוצה פאט בולן ניסה ליצור קשר עם קאטלר, אולם זה נעלם. קאטלר הכחיש בהודעת SMS לכריס מורטנסן מ-ESPN. "התפיסה שלפיה הם ניסו לתפוס אותו במשך עשרה ימים שגויה", אמר סוכנו של השחקן, ג'יימס "באס" קוק. מי שיתמודד עם קאטלר עכשיו יהיו הדובים, שלקחו את יתרת חוזהו של הקוורטרבק בן ה-25 - שלוש שנים ו-24 מיליון דולר, מחצית החוזה שעליו חתם בדנבר. הוא נבחר בדראפט 2006 במקום ה-11 הכללי, והמאזן שלו בברונקוס היה 20:17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully