וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים פרצו למשרדי מכבי פ"ת

2.4.2009 / 17:47

גנבו את הפלאפונים של המאמנים רוני לוי, אבי פיטוסי וייטב לוזון. ביקורת על משחק ההתקפה. אסולין עדיין לא החלים מהפציעה, בספק לשבת

חבורת אלמונים פרצה הבוקר (חמישי) למשרדי המועדון של מכבי פתח תקוה, גנבה את המכשירים הסלולאריים של המאמנים ונמלטה. במועדון טרם הגישו תלונה במשטרה. לאחרונה נפרץ גם משרדו של הבעלים עמוס לוזון ונגנבו ממנו שיקים, אך במועדון לא ממהרים לקשר בין המקרים. המכשירים שנגנבו היו של המאמן רוני לוי ושל עוזריו, ייטב לוזון ואבי פיטוסי.

הקבוצה שהביסה 3:0 את מ.ס אשדוד במשחק אימון באמצע השבוע תארח בסוף השבוע את הפועל תל אביב. החלוץ ליאור אסולין עדיין פצוע ובשלב זה נראה שלא ייכלל בסגל למשחק. החלוץ טל בן חיים מועמד להחליפו. בקבוצה מודאגים מאוד מהפציעה של אסולין, במיוחד לאור הבעיה שנוצרה לאחרונה בחלק ההתקפי. הקבוצה לא כבשה שער ליגה בארבעת המחזורים האחרונים. השער האחרון שהובקע לזכותה היה שער עצמי שהובקע לפני ארבעה מחזורים מול הפועל תל אביב.

הבלם בובאן גרנצ'ארוב לא שותף אמש במשחק נבחרתו, מקדוניה, שהובסה 4:0 בהולנד. הבלם יחזור מחר להתאמן עם הקבוצה ואמור לפתוח בשבת בהרכב. פתח תקוה מגיעה למשחק בשבת לאחר ששה משחקים ללא ניצחון, מהם ארבע תוצאות תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully