וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "נקווה לנס קטן"

2.4.2009 / 7:34

שוער הנבחרת יודע שישראל לא תלויה בעצמה אחרי ההפסד 2:1 ביוון: "ידענו שזה על הקמפיין, זה לא עוד הפסד". תמיר כהן: "החלום לא נגמר"

אסור להשתמש

צילום וידאו ועריכה: איתי חסיד

לילה ארוך עבר על שחקני נבחרת ישראל, ומי שביקר לפנות בוקר בנתב"ג יכול היה לראות אכזבה עמוקה על פניהם של השחקנים. ההפסד המתסכל 2:1 ביוון הפך את סיכויי ההעפלה לגביע העולם 2010 לקלושים ביותר, ובנבחרת יודעים שרק נס יחזיר את ישראל לתמונת המאבק על הכרטיס לדרום אפריקה. "אנחנו עצובים מאוד", אמר השוער דודו אוואט, שיחקנו מצוין, הגענו למצבים, אבל הפסדנו ויותר מזה אין מה לומר. ידענו שאנחנו משחקים על הקמפיין, וזה לא עוד הפסד. צריך לעבוד קשה, לנצח את ארבעת המשחקים ונקווה לנס קטן".

בית 2 כבר ניפק תוצאות מפתיעות, ולכן אוואט נתלה בכל זאת בתקוות לגבי ההמשך. "יש עוד סיכוי, אבל כמובן שההפסד הוריד לנו הרבה אחוזים. נראה מה יהיה בסוף". אוואט הוסיף כי ההרכב שבחר קשטן נתן את כל כולו, וטען כי לא מדובר בהפד שנבע מטעות של שחקן זה או אחר. "אין את מי להאשים, לא את איתי שכטר שהיה אמור להיות בשער הראשון, או בירם כיאל שאחראי לפנדל. שניהם נתנו משחק מצוין. כולנו מתוסכלים, יכולנו לנצח. על אחד יחזור לקבוצתו ויחשוב מה אפשר לעשות".

אוואט, כמו רבים בנבחרת, ידע שישראל הקטינה את סיכוייה בעקבות התוצאות במשחקי הבית, ולאן דווקא בגלל ההפסד בכרתים, והכוונה לשתי תוצאות התיקו מול שוויץ ויוון. "זה מאכזב. היינו רוצים להשיג לפחות ניצחון והפסד. עלינו למשחקים במטרה לנצח, אבל הכדורגל לא עובד איך שאנו רוצים. אנו מאוד מאוכזבים. חבל, עשינו משחק טוב ואנחנו לא מרוצים".

הקשר תמיר כהן, שלא שותף במשחק, נשמע אופטימי. "לא נגמר חלום המונדיאל. יש עוד ארבעה משחקים, ששלושה מהם בבית. במחזור הבא שוויץ תתמודד נגד יוון, כך שאחת מהן תאבד נקודות. צריכים להישאר אופטימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully