וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "לא תמיד הטוב הוא זה שמנצח"

דרור קשטן יצא להגנת שחקניו אחרי ההפסד בכרתים: "אני לא מאוכזב מהיכולת של השחקנים. יש עוד משחקים בבית הזה, אולי יהיו הפתעות"

יותם רונן

צילום וידאו: איציק יצחקי
עריכה: רן צימט

במחנה הישראלי שרר הלם מוחלט בעקבות ההפסד לנבחרת יוון הערב (רביעי) בכרתים, בעיקר בגלל היכולת הלא משכנעת של היוונים, שבכל זאת הספיקה להם להנחיל לישראל הפסד ראשון אחרי 19 משחקים, שהוריד את ישראל למקום הרביעי בבית, הרחק מחלום העלייה למונדיאל בדרום אפריקה. גורם בכיר בנבחרת אמר לאחר סיום המשחק: "אני לא מאמין שפספסנו את המשחק הזה. היינו יכולים לצאת מכאן לפחות עם תיקו. אבל ככה זה כשלא מבקיעים, וכשהשופט לא נותן עבירות שמגיעות לנו ליד הרחבה".

המאמן דרור קשטן התייחס בסיום להמשך הדרך של ישראל בקמפיין ואמר: "לימדו אותי שבספורט זה לא מסתיים עד שזה מסתיים. יש עוד משחקים בבית הזה, ישנן הפתעות, היו ואולי יהיו. אנחנו צריכים להמשיך ולשחק עד סוף הקמפיין, ורק אז נעשה סיכומים".

על המשחק עצמו אמר קשטן: "מי שצפה במשחק ראה את ישראל שולטת ברוב דקות המשחק. לא תמיד הטוב הוא זה שמנצח, אבל השליטה הייתה בידינו גם במחצית השניה ברמת גם וגם כאן ברוב המשחק. לפעמים עושים שגיאות ומקבלים בעיטת 11 מטר למרות שהשליטה הייתה אצלנו. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל בהחלט לא מאוכזב מהשחקנים והיכולת שלהם. אני שלם עם כל מה שאני עושה, יש שחקנים שנכנסים טוב למשחק ויש כאלה שפחות. אני שלם עם כל הזימונים וההרכבים".

על יכולתם של שחקני ההרכב החדשים במשחק נגד יוון אמר קשטן: "איתי שכטר היה אמור לסגור את השחקן במצב הנייח. אנחנו מתעסקים בבני אדם והם לפעמים מאבדים ריכוז. ההרחקה הראשונה לא הייתה טובה, והגיעה לשחקן יווני. מי שהיה אמור לכסות לא כיסה כראוי. כדורגל בנוי משגיאות, אחרת זה לא מעניין, חבל שזה בצד שלנו. הוצאתי את יואב זיו כי היינו ב-1:0 והיה צריך שינוי. הכנסתי עוד חלוץ כדי לנסות כבר לשנות את המשחק".

בניון: "החמצנו הזדמנות גדולה"

יוסי בניון אמר בסיום המשחק: "זה לא נראה טוב. אין משמעות למיקום שלנו בטבלה, ברור שאי אפשר לדבר עכשיו על עליה למונדיאל. יש לנו שלושה משחקי בית שצריך לנצח ואחרי זה נסתכל על הטבלה. החמצנו הזדמנות גדולה, אנחנו לא נופלים מיוון וגם לא מנבחרת שוויץ. ברגעים קריטיים אנחנו עושים טעות וזה חבל. נראינו טוב לדעתי, גם במחצית הראשונה, אבל לא יכול להיות שמרחיקים כדור ושני שחקנים שלהם מחליטים ביניהם מי יכבוש ואין שם שחקן שלנו. חלום המונדיאל מתרחק. צריך להרים את הראש ולעודד את כולם. אם אנחנו לא נצליח לעלות למונדיאל אולי אחרים יצליחו".

השוער דודו אוואט היה אפילו יותר קונקרטי מבניון ואמר: "נשאר לנו אולי עשרים אחוז סיכוי להעפיל למונדיאל, אבל כל עוד יש אפשרות נעשה את הכל. הייתי מעדיף להפסיד 4:0 ולהגיד שהם היו יותר טובים, אבל זה לא היה ככה. צריך לחכות להפתעה, שאחת הקטנות תנצח את אחת הגדולות".

בסיום המשחק בעט בירם כיאל בעצבנות באחד משלטי הפרסומת בצידי המגרש. במהלך המשחק אירעו שני עימותים בין איתי שכטר לקשר היווני סוטיריוס קירגיאקוס, שהסתיימו באזהרה כפולה לשניהם על ידי השופט.

שחקני הנבחרת נותרו המומים בסיום. כיאל שזכה לעידוד מחבריו וכמוהו יואב זיו ועומר גולן נראו מאוכזבים מאוד. חלק מהשחקנים מיהרו לחדר ההלבשה ולא נשארו זמן רב על כר הדשא. הבלם טל בן חיים ביקש מחבריו ללכת לקהל הישראלי שהגיע ולהודות לו על העידוד. בן חיים, קינן ושחקנים נוספים הודו לקהל הישראלי.

הקפטן יוסי בניון שוחח עם האוהדים מחוץ לחדרי ההלבשה והודה להם שהגיעו בכדי לעודד את הנבחרת. האוהדים אמרו לבניון כי הם מאוכזבים אך יחד עם זאת עודדו את השחקן ואמרו לו כי הוא גרם לשוויון ולהתעוררות במשחק.

בסיום המשחק התקבצו אוהדים פלסטינים רבים ועודדו את הנבחרת היוונית. האוהדים צעקו קריאות בגנות ישראל וביקשו "לשחרר את פלסטין".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully