וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקון: "דודי יכול להגיד מה שהוא רוצה"

1.4.2009 / 15:24

שחקני נבחרת הדייויס הגיעו למפגש עם ראשי איגוד הטניס להתרשמות מיד אליהו. ארליך: "צריכים לחשוב כעת מה עושים". בשישי ההחלטה הסופית

אז היכן יערך מפגש גביע הדייויס בין ישראל לרוסיה? איגוד הטניס עשה היום (רביעי) צעד לקראת שחקני הנבחרת ובפגישה שערך עימם הוצג בפניהם היכל יד אליהו, שם הם אמורים לשחק בחודש יולי את המשחק במסגרת רבע הגמר. אלא שמי שנעדר מהפגישה היה דודי סלע.

הטניסאי הבכיר, שערך אתמול מסיבת עיתונאים בה הביע את דעתו לגבי המקום שבו אמור המפגש להתקיים, רמת השרון, נעדר מהמפגש, אך נפגש עם אנשי האיגוד מאוחר יותר. אתמול נשמעו קולות לפיהן במידה והמשחק יתקיים ביד אליהו הוא עשוי להחרים את המשחקים, אך לא אמר זאת חד משמעית.

מי שהגיעו למפגש היו שלושת הטניסאים האחרים של הנבחרת, יוני ארליך, הראל לוי ונועם אוקון, בעוד אנדי רם עדיין שוהה במיאמי. "המקום הוא אולם מכובד, היינו ביד אליהו הרבה פעמים", סיפר ארליך לאחר המפגש. "בסך הכל אין פה מה להתרשם. נפגשנו עם האיגוד, שמענו את מה שיש להם להגיד. אמרנו להם מה אנחנו חושבים ואנחנו צריכים לחשוב כולנו. בסופו של דבר האיגוד יהיה זה שיקבל את ההחלטה".

אין ספק שגם יתר השחקנים היו מעדיפים לשחק ברמת השרון, אך נראה שבינתיים הם נשארים מאופקים ולא נוקטים בעמדה פומבית או עושים צעד מחאתי כזה או אחר. "לכל אחד יש את ההעדפות שלו ואמרנו לאיגוד מה אנחנו חושבים", הוסיף ארליך.

אוקון סיכם גם הוא את הסיור ואמר: "עשינו סיבוב בהיכל, דיברנו, הקשבנו והכל בסדר. היינו רק חצי מהנבחרת ועדיין לא הוחלט כלום. שתי האופציות שעומדות זה או יד אליהו או רמת השרון. אנחנו צריכים לראות מה לרוב הנבחרת זה מתאים. אנחנו בעצמנו עדיין לא הגענו להחלטה. עשו לנו סיור והתרשמנו. אני באופן אישי לא יכול להגיד מה אני מעדיף".

על ההחלטה של סלע לקיים מסיבת עיתונאים, בה הוא נקט עמדה ברורה, הוסיף אוקון: "דודי לא התייעץ עם הנבחרת, דיברנו איתו. הוא הגיע מחו"ל וחלק מהנבחרת לא ידעה על הצעד הזה. דודי יכול להגיד מה שהוא רוצה, אנחנו עומדים מאחוריו מהבחינה שהוא חלק מהנבחרת אבל את ההחלטה נגבש כולנו ביחד".

מאיגוד הטניס מסרו היום כי "ראשי איגוד הטניס, היו"ר מיכאל קליין והמנכ"ל משה חביב, נפגשו היום עם שחקני נבחרת ישראל, הראל לוי, נועם אוקון, יוני ארליך ודודי סלע והסבירו להם את השיקולים שבקיום המפגש מול רוסיה בנוקיה. ביום שישי תתקיים ישיבת הנהלת האיגוד, במהלכה יובא הנושא לאישור סופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully