וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "הסיכויים הטובים ביותר לנצח הם ברמה"ש"

31.3.2009 / 19:12

שחקן הדייויס יצא נגד ההחלטה של איגוד הטניס לארח את המפגש מול רוסיה בנוקיה. האיגוד: "מסיבות עיתונאים לא ישפיעו על ההחלטה"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

שחקן נבחרת הדייויס של ישראל, דודי סלע כינס הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים, בעקבות ההחלטה של איגוד הטניס להעביר את משחק נבחרת הדייויס מול רוסיה, מהאיצטדיון ברמת השרון להיכל נוקיה בתל אביב. באיגוד הטניס החליטו לקיים את המפגש מול הרוסים בהיכל נוקיה, במטרה לגרוף ממנו רווחים נאים יותר. ההערכות היו שסלע עשוי לאיים בפרישה מהנבחרת במידה והמשחק ישוחק מחוץ לרמת השרון, אך הטניסאי הישראלי נמנע מאולטימטום מובהק. "היום נודע לי שהמשחק ייערך בנוקיה. כשחקן טניס מקצועי אני יכול לספר לכם שהמשחקים שנשחק הם חשובים מאוד, ואני חושב שהסיכוי שיש לנו לנצח את רוסיה הוא רק לשחק בבית האמיתי שלנו ברמת השרון, בתנאים שאנחנו יכולים".

"רוצה לשחק את הדייויס"

על ההחלטה של סלע לפנות לתקשורת דווקא עכשיו, אמר הטניסאי: "עדכנתי את הקפטן אייל רן לגבי הדעה שלי, ומה שצריך להוביל את האיגוד הוא השיקול המקצועי בלבד". סלע לא הודיע חד משמעית כי יסרב לשחק בנבחרת במידה והמשחק יועתק, וכשנשאל האם יפרוש אם תשחק נבחרת הדייויס בהיכל נוקיה, הוא התחמק מתשובה ברורה ואמר: "אני רוצה לשחק את הדייויס הזה, ואני מקווה מאוד שזה יהיה ברמת השרון. אני חושב שאיגוד הטניס צריך לעשות את השיקול המקצועי. כל השחקנים באותה דעה ולא סתם הגענו לרבע הגמר בדייויס מהמגרש הזה, ואני חושב שאנחנו צריכים להמשיך באותה דרך. חשוב מאוד שנשחק שם".

"צריך להבין", המשיך הטניסאי, "הרוסים מתאמנים רק באולמות סגורים, והם יתקשו להתמודד עם החום. רק בגלל זה ניצחנו את צ'ילה". סלע נשאל מה הייתה דעתו אם יוסי בניון, לדוגמה, היה אומר שהוא לא מוכן לשחק באיצטדיון רמת גן או בלומפילד, וענה: "זה לא אותו דבר, שם יש את כל התנאים שאנחנו רגילים אליהם. רבע גמר זה לא הישג שמגיעים אליו בכל יום, וכל אלמנט חשוב. לא מבין למה להעביר לנוקיה, 2,000 תושבים לא יעשו כזה הבדל".

בתגובה למסיבת העיתונאים, נמסר מאיגוד הטניס: "האיגוד זימן למחר את כל שחקני הנבחרת הנמצאים בארץ לפגישה שבמהלכה היו אמורים השחקנים לקבל הסבר לגבי הרעיון לקיים את מפגש הדיוויס מול רוסיה בהיכל נוקיה. זה המקום בו גם דודי סלע יכול היה בצורה מסודרת להביע את דעתו, אך לצערנו הוא בחר לעשות בצורה אחרת.מכל מקום רק ביום שישי צפויה הנהלת איגוד הטניס לדון ולהחליט האם לקיים את המפגש בנוקיה. מסיבות עיתונאים כאלה ואחרות לא ישפיעו על ההחלטה של האיגוד שתעשה מתוך ראיה רחבה של מה שטוב לכלל הטניס במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully