וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו כשיר, לאלה עדיין בסימן שאלה

בשורות טובות להפועל תל אביב, כשהקשר שנפצע בגביע צפוי לשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה. לאלה יבחן את הרגל, עדיין בספק

לאחר החדשות על פציעתו של מהראן לאלה, התעוררה הפועל תל אביב לבוקר מעט טוב יותר. ביבראס נאתכו שנפצע במשחק הגביע מול מכבי חיפה לפני כשלושה שבועות, ערך היום (שלישי) אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה באורווה. סמואל יבואה ווינסנט אניימה סיימו את חובותיהם הלאומית ואמורים להשתתף מחר באימוני הקבוצה. בכל מקרה, המאמן אלי גוטמן יפתח את הכנות הקבוצה למשחק בשבת רק ביום חמישי כאשר רוב הסגל אמור לשוב לקבוצה.

לגבי לאלה, לאחר שלא התאמן היום, עבר החלוץ שוב בדיקות אצל רופא הקבוצה ד"ר משה לוינקוף, לאחר שאתמול לא התגלו ממצאים בצילומי הרנטגן שעבר. גם היום נמצאו הצילומים תקינים, ולאלה ינסה לחזור מחר לאימונים רגילים כדי לבדוק אם יוכל לשחק בשבת.

לפני האימון הבוקר הגיעו למתחם חודורוב עשרות ילדים כחלק מפרויקט "הכר את השכן" של מפעלות חינוך, בו נפגשים ילדים ישראלים ופלסטינים. בין הנוכחים במקום היו אברהם בורג ונציג מהאיחוד האירופי. השחקנים הצטלמו עם הילדים, והקפטן וואליד באדיר אמר בתום המפגש: "מי כמוני יודע כמה חשוב להפגיש ילדים פלסטינים וישראלים שיכירו אחד את השני. אני ממש מתרגש להיות נוכח באירוע חשוב כזה, אני יודע כמה סובלים הילדים בצד השני ומקווה שיבוא שלום וכולם יחיו בשקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully