וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב זכתה באליפות

31.3.2009 / 20:04

בכדורגל וכדורסל מכבי ת"א מאכזבת, בכדורעף לעומת זאת, הצהובים שייטו לאליפות ודאבל שני ברציפות, אחרי 0:3 על מכבי הוד השרון

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בכדורגל מכבי תל אביב מדשדשת ומאכזבת מאוד את אוהדיה, בכדורסל היא רחוקה מלהיות אטרקטיבית כבעבר והקהל שומר מרחק ממנה. נראה שבשנים האחרונות היחידה שמביאה קצת מזור לאוהדים ונושאת הדגל של מועדון הפאר הצהוב היא קבוצת הכדורעף. הקבוצה של זוהר בר נצר זכתה הערב (שלישי) באליפות המדינה, השביעית בתולדותיה, לאחר ניצחון חלק 0:3 במשחק (21:25, 17:25, 12:25) ו-0:3 בסדרת הגמר-עף נגד מכבי הוד השרון.

בכלל, נראה שבשנתיים האחרונות ובעיקר השנה, הצהובים של זוהר בר נצר השתלטו על זירת הכדורעף הארצית, כאשר עצם הזכייה בתואר משלימה עבורם שנתיים חלומיות של זכייה שנייה רצופה בדאבל. עם זאת, אם משווים בין עונה זו לעונה שעברה, הרי שאשתקד המאבק בין שתי הקבוצות, שגם נפגשו בגמר, היה מותח, צמוד ומלא אמוציות, כל מה שלא היה לנו השנה, דבר שמלמד על הבדלי הרמות והפער הגדול בין מכבי לשאר הליגה. אשתקד החבורה של חילו הובילה 0:2 והייתה קרובה לזכייה שנייה רצופה באליפות, אבל מכבי עשתה מהפך מדהים כדי לנצח את הסדרה 2:3. השנה זה כבר הלך חלק ובקלילות. שתי הקבוצות התעמתו העונה חמש פעמים, ובכולם ניצחו הצהובים מבלי שהפסידו אף לא מערכה אחת.

מכבי תל אביב לא התקשתה גם הפעם לעשות את זה בקלות ולשמח את אוהדיה, שממשיכים להגיע פעם אחר פעם להדר יוסף ולתמוך בקבוצה. מבחינת בר נצר, מכבי צריכה להמשיך בקו העלייה שלה. עם רענון מדויק ונכון של הסגל, הצהובים יכולים להתחיל לכוון גבוה יותר ולהתקדם גם באירופה. מילים חמות מגיעות גם לישראל חילו. הוד השרון פתחה טוב את העונה, אבל במהלכה היא חוותה נפילה. המאמן הצליח להרים את שחקניו ולמרות שהוד השרון לא הייתה פייבוריטית היא בכל זאת הצליחה להגיע עד סדרת הגמר.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה: מכבי תל אביב ניצחה 21:25

הצהובים של זוהר בר נצר פתחו טוב ועלו ליתרון מהיר, אלא שהוד השרון חזרה לשוויון 3. מכבי שוב דרכה חזק יותר על הגז, ובנתה לעצמה יתרון 7:10, עד שישראל חילו נטל פסק זמן. מכבי המשיכה להיות ביתרון, אבל הוד השרון סגרה אט אט, עד ל-17:16. אבל מכבי לא נבהלה מצמצום הפער של הוד השרון, שבה להוביל וניצחה את המערכה הראשונה בהפרש ארבע נקודות.

מערכה שנייה: מכבי תל אביב ניצחה 17:25

שוב פתחה האלופה חזק, כשזיבולז'ני מנחית טילים, ומכבי עלתה ליתרון מבטיח 5:10, עד שחילו לקח פסק זמן. אבל גם זה לא עצר את החבורה המשומנת של בר נצר, שהמשיכה להתעופף, לחסום ולהנחית. מכבי עלתה ל-17:24, הצילה כדור ומשם התעופפה להנחתה של זיבולז'ני כדי לעלות ל-0:2.

מערכה שלישית: מכבי תל אביב ניצחה 12:25

הוד השרון ניסתה ואף הצליחה בתחילת המערכה, בניגוד לשתיים הראשונות, לשמור עצמה קרובה יותר למכבי, כאשר הצהובים הובילו 8:9. אלא שאז שוב מכבי השיגה שלוש נקודות רצופות, חילו לקח פסק זמן, שדווקא עזר לצהובים שהמשיכו במומנטום ועלו עד ל-8:17. ניכר כי שתי הקבוצות כבר השלימו עם תוצאת הסיום, ושתיהן חיכו לסיום המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בר נצר: "השאיפה היא להתקדם באירופה"

במכבי תל אביב חגגו את הזכייה באליפות בשמחה גדולה, כאילו זה לא היה הדאבל השני הרצוף שלהם. "חלק גדול מההצלחה של הקבוצה הזאת מגיע למאמן הכושר שלנו, גיל ריב," הודה בסיום מאמן מכבי תל אביב זוהר בר נצר. "הגענו למשחקים ארוכים עם כושר גופני מצוין והוא עזר לנו לנצח. כל הכבוד גם לכל השחקנים. צריך לזכור שהגענו לכל משחק פייבוריטים והיה לנו רק מה להפסיד, ובכל זאת עשינו עבודה טובה. השאיפה שלנו עכשיו היא להתקדם יותר באירופה, אבל זה גם תלוי בתקציב. השאיפה היא להשאיר חלק מהצעירים שיכולים להגיע לאירופה. העתיד הוא שלנו".

קפטן מכבי תל אביב עומר רובינשטיין אמר בסיום: "זה אולי לא נראה כך, אבל זו הייתה עונה קשה עם שש קבוצות חזקות. חרף זאת שמרנו על מאזן מדהים של שני הפסדים בלבד בליגה ובגביע ביחד".

"עשינו עונה מופלאה", אמר ישראל חילו, מאמן מכבי הוד השרון, בגאווה גדולה. "הימרו עלינו בתחילת העונה שנסיים באמצע הטבלה, אבל הצלחנו להשתחל בפוטו פיניש מדהים למקום השלישי בליגה. עשינו סדרה מעולה נגד הפועל כפר סבא, אבל יש גבול לכל דבר. התמודדנו נגד קבוצות טובות מאיתנו והצלחנו לגבור עליהם, אבל הפער מול מכבי היה גדול מדי. החיסרון של מאוריסיו, מנטלית ומקצועית, היה גדול עלינו ולא הצלחנו להתגבר עליו. היום זה נראה לא מאוזן ולא כוחות, ואולי לא נעים, אבל בגדול זה שאנחנו עומדים פה עם צלחת של סגנות האליפות זה הישג ענק".

חילו אף התייחס לעונה הבאה: "יש לנו בעיה תקציבית, יש מצוקה כלשהי בעניין הזה. אני מקווה שנוכל לבנות קבוצה טובה. עלינו בשלוש השנים האחרונות לסדרת הגמר, ולפני שנתיים אף זכינו בדאבל, אני מקווה שנהיה טובים גם בעונה הבאה". חילו, הידוע בגינוניו הספורטיביים המעולים, החמיא בסיום דבריו למכבי: "מגיעות להם ברכות על הזכייה. אם הם לא היו זוכים, זה פשוט לא היה הוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully