וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חשש לסדק ברגלו של מהראן לאלה

החלוץ הפצוע יעבור בדיקה נוספת ועלול להחמיץ את המשחק מול מכבי פ"ת בשבת. נאתכו המתאושש מפציעה ערך אימון אישי עם אבוקסיס

הפועל תל אביב שבה היום (שני) להתאמן אחרי שלושה ימים של מנוחה שניתנו לשחקנים על ידי אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס ששהו באירופה בכדי לחפש מקום למחנה אימון בעונה הבאה, שכפי שנראה ייערך בארנהיים בהולנד. גוטמן אסף את השחקנים לשיחה קצרה בתחילת האימון ואמר להם: "אני מקווה שנהנתם מהחופשה הקצרה, עכשיו הגיע הזמן לחזור לעבוד".

האדומים שוב הופיעו לאימון כמעט ללא חצי סגל. אל גילי ורמוט, וינסנט אניימה, סמואל יבואה, אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי הנמצאים עם נבחרותיהם ואמורים לחזור לאימוני הקבוצה רק ביום חמישי, הצטרף מהראן לאלה הפצוע, שגם היום לא התאמן. החלוץ נבדק שוב הערב, אך לא התגלו ממצאים ולכן הוא ייאלץ לעבור צילום רנטגן נוסף מחר. כרגע, יש חשש לסדק ברגלו של החלוץ מה שמעמיד בספק את שיתופו בשבת במשחק מול מכבי פתח תקוה.

לעומתו, ערך היום ביבראס נאתכו אימון אישי עם עוזר המאמן יוסי אבוקסיס. כל סגל הקבוצה אמור לעמוד לרשותו של גוטמן ביום חמישי שאז יחל את ההכנות למשחק באורווה, פרט לנאתכו ולאלה שעדיין לא ידוע אם יהיו בריאים.

מחר ייערך במתחם חודורוב טורניר שיפגיש 150 ילדים ישראלים ו-150 ילדים פלסטינים, הטורניר מאורגן על ידי מפעלות חינוך. מחר גם ייערך משחק לזכר צ'יקו בובליל ז"ל שחקן הנוער של המועדון שנהרג בתאונת דרכים. המשחק יחל שבע וחצי בערב בין קבוצות הנוער והותיקים של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully