וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גקאס: "זה חטא שלא ניצחנו, לישראל יש הגנה איטית"

30.3.2009 / 7:39

נבחרת יוון מתכוננת בכרתים לקראת המפגש מול ישראל, גקאס זוכר: "הם לא הסתדרו איתנו". חריסטאס: "ישראל תעבור ערב קשה במגרש שלנו"

נבחרת יוון הגיעה אתמול (ראשון) בשעת בוקר מוקדמת לאי כרתים, שם ייערך המשחק נגד ישראל ביום רביעי. בעקבות עומס בבקרת הדרכונים בנתב"ג, הטיסה יצאה באיחור של שעתיים והשחקנים הגיעו למלון בשעה שש בבוקר, לאחר לילה ללא שינה. למרות בקשות השחקנים, אוטו רהאגל סירב לבטל את אימון יום ראשון ודחה אותו לצהריים. 100 אוהדים הגיעו לברך את השחקנים בשדה התעופה, ו-200 עודדו במהלך האימון. השחקנים ששיחקו ברמת גן ערכו אימון ריצה וזכו לטיפולים, בעוד האחרים קיימו אימון מלא. בין האורחים היה גם ראש עיריית כרתים, יאניס קוראקיס, שהבטיח כי אצטדיון פנקריטיו יהיה מלא. אגב, רק 12,500 כרטיסים נמכרו עד כה למשחק. היום (שני) ישתתפו השחקנים באירוע אותו מקיים אחד הספונסרים של הנבחרת וכן יבקרו תלמידים בבתי הספר בעיר.

החלוץ, תאופאניס גקאס, התייחס למשחק רמת גן ואמר: "היינו טובים מישראל ברוב דקות המשחק. הגענו למצבים טובים יותר, אבל לא כבשנו. זה פשוט חטא שלא ניצחנו. לישראל יש הגנה איטית, ובמחצית השנייה הם לא הצליחו להסתדר איתנו". גיורגיוס סמאראס הוסיף: "יכולנו לנצח כי שיחקנו בקצב טוב מההתחלה. סגרנו את הרחבה ולא נתנו ליוסי בניון למצוא את הקצב שלו ולסחוף את חבריו. עכשיו אנחנו צריכים מנוחה וללמוד מהטעויות שלנו. אני מקווה שהאצטדיון יהיה מלא ושהאוהדים יסחפו אותנו לניצחון. אין תוצאה אחרת בשבילנו".

השוער, קונסטנטינוס חלקיאס, הוסיף: "המשחק ביום רביעי הוא גמר גביע עבורנו. בכרתים, עם הדחיפה של הקהל, אנחנו חייבים לנצח. זה לא יהיה קל, אבל אסור לנו לעשות טעויות. חבל שלא ניצחנו ברמת גן וגרמנו לישראל לאבד תקווה להעפיל, אבל מצד שני, אנחנו מרוצים מהתוצאה".

אנגלוס חריסטאס סיכם: "לפני המשחק אמרנו שתיקו לא תהיה תוצאה רעה. אחרי המשחק, אפשר לומר שאנחנו נבחרת טובה יותר. היו לנו מצבים רבים, אך היינו חסרי מזל. לפחות הוכחנו שאנחנו במצב טוב לפני יום רביעי. ישראל תעבור ערב קשה במגרש שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully