וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "הפסד ביוון יוציא אותנו מהתמונה"

29.3.2009 / 10:19

הבלם יודע שיש לכפר על ה-1:1 המאכזב ומוסיף על התערבותו בחילוף של כיאל: "היה מקום לשחק התקפי". גקאס: "יכולנו לעשות יותר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"יצרנו מצבים ויכולנו לנצח במחצית השניה"

"אפשר לומר שהיה מקום לשחק יותר התקפי", כך אמר הבלם טל בן חיים אמש (שבת) בעקבות התערבותו בחילוף שביצע הצוות המקצועי, כשהכניס את בירם כיאל במקום יוסי בניון. כזכור, בן חיים ניגש לעוזר המאמן משה סיני לאחר החילוף ואמר לו: "למה אתם לא מכניסים את גילי ורמוט?". סיני ביקש מהשחקן להמתין ובן חיים נראה נסער מההחלטה.

"הייתה לנו מחצית ראשונה לא טובה, אבל בשורה התחתונה, יצרנו מצבים ויכולנו לנצח במחצית השניה. חבל שלא עשינו את זה", מנתח בן חיים את המשחק. "אם לא ננצח ביוון, יהיה הרבה יותר קשה. הפסד ביוון יוציא אותנו מהתמונה, תיקו יהיה גבולי וניצחון יעלה אותנו למעלה".

שחקני הנבחרת מרוצים מאוד מההחלטה שהתקבלה אמש, לפיה כל הסגל, המונה 24 שחקנים, ייצא למשחק בכרתים. כזכור, ההחלטה התקבלה על רקע העובדה שהמחיר שתשלם ההתאחדות עבור חכירת המטוס זהה בכל מקרה, בין אם ייצא כל הסגל או מספר מצומצם יחסית של שחקנים. הבלם דין מורי, שהיה אמור להצטרף לנבחרת הצעירה לקראת המשחק מול קזחסטן, יישאר לבסוף עם הבוגרת ויטוס עמה לאי היווני.

שחקנים אמרו אתמול לאחר המשחק כי אפשר לנצח את יוון בכרתים. "בתחילת המשחק שתי הקבוצות גיששו אחת אצל השניה. בדיעבד, אין מקום לפחד מהיוונים, אנחנו נבחרת לא פחות טובה".

במחצית המשחק המשיכו דרור קשטן וסיני להזהיר את השחקנים מהמצבים הנייחים של נבחרת יוון וביקשו מהם לבעוט יותר לשער. הנבחרת לא בעטה ולו פעם אחת למסגרת במהלך 45 הדקות הראשונות. המגן השמאלי דדי בן דיין, הקשר תמיר כהן והחלוץ אלניב ברדה אכזבו אתמול את הצוות המקצועי. בן סהר, שזכה בסיום למחיאות כפיים בחדר ההלבשה, גל אלברמן, דקל קינן, עומר גולן ובן חיים הם השחקנים שזכו למחמאות.

37,913 צופים חזו במשחק אתמול וההתאחדות הניבה מכך הכנסה של כ-2.25 מליון שקל.

רהאגל: "אסור לנו להיות מסופקים"

כמו נבחרת ישראל, גם היוונים יצאו מהמפגש אמש ברגשות מעורבים. מצד אחד היוונים חשים כי הם היו יכולים להוציא תוצאה טובה יותר ברמת גן, ומאידך, מתנחמים בכך שנותרו מובילי בית 2 בצוותא עם שוויץ (השוויצרים מקדימים את היוונים בזכות הפרש שערים). "היינו יכולים להפסיד", אמר מאמן יוון אוטו רהאגל בסיום, "אבל אסור לנו להיות מסופקים מהתוצאה, החמצנו הזדמנויות גדולות. אנו מצפים לתמיכת האוהדים בכרתים, ומקווים שהאיצטדיון יהיה מלא. זה יכול לעזור לנו ביום רביעי".

כובש השער לזכות יוון, תאופאניס גקאס, אמר בסיום: "יכולנו לעשות יותר. התוצאה טובה, אך לא הוגנת כלפינו. הייתה לנו הזדמנות לנצח ואחרי שכבשנו ביצענו טעויות, אבל לפחות לא הפסדנו". היוונים שיחקו בשיטת 1-4-5, כשהם מקפידים להשאיר לפחות שלושה שחקנים בעורף כל העת, וגקאס היה מרוצה מהמשחק המבוקר שהציגה נבחרתו. "אסור היה לנו להפסיד, ושיחקנו טוב. הפסד שלנו היה משחק לידי ישראל, עכשיו מצבה פחות טוב". גקאס התייחס למשחק ביום רביעי: "אנו חושבים רק על ניצחון, אנחנו צמודים כרגע גם לשוויץ וגם לישראל, וחייבים שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully