וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: קנטאקי פיטרה את בילי גילספי

28.3.2009 / 1:18

המאמן שילם את המחיר אחרי שהמכללה המפוארת לא העפילה לטורניר לראשונה מאז 1991. בילי דונובן הבהיר כי אינו מעוניין להחליפו

ראשי מכללת קנטאקי אישרו הערב (שישי) כי מאמן המכללה בילי גילספי פוטר מתפקידו בעקבות העונה המאכזבת של הווילדקאטס. בשנתו השנייה של גילספי בלקסינגטון כשלה קנטאקי שלו להעפיל לטורניר המכללות לראשונה מאז 1991, העמידה מאזן חלש של 14:22 (רק פעם אחת בהיסטוריה בת 106 השנים של המכללה המפוארת היא רשמה מספר הפסדים גבוה יותר בעונה), והשבוע היא אף הודחה ברבע גמר טורניר ה-NIT (טורניר הניחומים של המכללות שלא עלו לריקוד הגדול) אחרי הפסד לנוטרדאם.

גילספי, שהחליף בתפקיד היוקרתי את טאבי סמית' לפני כשנתיים והגיע מטקסס A&M עם שם של מטאור בעולם המאמנים, חתם על חוזה עתק לשבע שנים. אבל חוסר ההתקדמות שהפגינו הוויילדקאטס תחתיו והיכולת החלשה שהציגו למרות סגל שכלל שני כוכבים כמו ג'ודי מיקס ופטריק פטרסון, והלחץ שהצטבר מכיוון האוהדים הדעתניים של קנטאקי שנאלצו לחזות בשכנה השנואה מלואיוויל (עם ריק פיטינו, שהוביל את קנטאקי לאליפות ב-1996) מטפסת לראש הדירוג הארצי, עשו את שלהם.

כעת תחפש קנטאקי את השם הגדול ביותר בנמצא כדי להחיות את תכנית הכדורסל המידרדרת שלה, כשהמועמד המועדף הוא בילי דונובן. מאמן מכללת פלורידה היה האופציה הראשונה של קנטאקי למלא את מקומו של סמית' כבר לפני שנתיים, אז חגג בדיוק זכייה שנייה ברציפות באליפות עם הגייטוס והעדיף לוותר על ההצעה המפתה, אבל גם אחרי שנתיים בינוניות בפלורידה הודיע דונובן כי הוא מחוייב לקבוצתו הנוכחית ואין לו כל כוונה להיכנס למשא ומתן עם קנטאקי. שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים הם מאמן טקסס, ריק בארנס, ומאמן וילאנובה, ג'יי רייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully