וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה כבר בונה על הליגה האנגלית

שוער הפועל ת"א סיפר לפטרונו בניגריה כי הוא יעבור לשחק בוויגאן או בהאל סיטי בשנה הבאה. לדבריו, המו"מ יחל רק לקראת הקיץ

האם זו השנה האחרונה של וינסנט אניימה בישראל? נראה ששוערה של הפועל תל אביב יעבור ככל הנראה בסוף השנה לאנגליה. האיש שגידל את השוער הניגרי בקבוצת אנימבה בניגריה, יובה פרינס, סיפר היום כי אניימה אמר לו שבתום העונה הוא יעבור לשחק בליגה האנגלית, בקבוצת וויגאן או האל סיטי, כפי שדיווחה בתחילת החודש התקשורת האנגלית.

פרינס טוען כי המשא ומתן יחל רק לקראת הקיץ והסיכויים שאניימה יעבור לאנגליה גבוהים מאוד. לגבי הפרסום על מעבר לספרד אמר פרינס כי אינו יודע דבר על כך. כידוע, השוער הניגרי מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות אצל האדומים, ואם עסקה כזו תצא לפועל, ידרשו בהפועל סכום של כשני מיליון דולר על כרטיס השחקן שלו, שמהם אמורים לעבור כ-20 אחוז לבני יהודה, זאת על פי הסכם ההעברה של השוער בין שני המועדונים.

ובינתיים החלו בהפועל תל אביב בעבודה ובהכנות לקראת העונה הבאה. בהפועל אסי גלבוע, שמדורגת שנייה במחוז הצפוני של ליגה א', טענו השבוע כי האדומים עוקבים אחרי חלוץ הקבוצה, פודי מוחמד, ואף שוקלים להזמינו למבחנים לקראת העונה הבאה. הכוונה היא שמוחמד ישתלב במועדון כפי שעשה זאת מהראן לאלה. גם באסי גלבוע מבינים שבמידה והחלוץ ירשים במבחניו, הוא יקבל חוזה לעונה הבאה. בפנקס השמות של הפועל תל אביב יש עוד שמות של שחקנים מליגות נמוכות.

אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס שוהים כעת באירופה על מנת למצוא מקום למחנה אימונים בקיץ לקראת העונה הבאה. השניים אמורים לחתום על חוזה חדש בהפועל תל אביב לקראת סוף החודש הבא. מעבר לחיפוש אחר מקום למחנה האימונים, ינסו השניים לתור אחר מועמדים לחיזוק הקבוצה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully