וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "מעוניין לשוב לפנאתינייקוס"

דור בלך

27.3.2009 / 15:42

יצחק שום, שטען כי לא יאמן קבוצה אחרת כל עוד הוא מקבל משכורת מבית"ר, סיפר לתקשורת היוונית על געגועיו לאתונה והזהיר אותם מישראל

יצחק שום, אשר לו חוזה על סך שלושה מיליון שקלים לעונה הבאה בבית"ר ירושלים על אף שלא יאמן את הקבוצה, התראיין היום (שישי) בתחנת רדיו יוונית והתייחס לסיכוי שיחזור לאמן בפנאתינייקוס, אשר מאמנה, האנק טן קאטה, צפוי לאבד את משרתו בסיום העונה עקב כישלונה של הקבוצה מאתונה.

"אני זוכר בחיבה את האוהדים ואני מעוניין לעבוד שוב במועדון", סיפר המאמן, שסירב לאמן בקבוצות אחרות העונה וכי מקורביו הדגישו בעבר כי יעדיף שלא לעבוד עד גמר חוזהו בבית"ר מתוך עיקרון. המועדון, איתו זכה שום בדאבל היווני ב-2004, מחפש מאמן במקומו של ההולנדי ובתקשורת היוונית מספרים כי שום הוא אחד מהמועמדים המובילים.

בבית"ר מקווים כי שום יתחיל לעבוד במועדון אחר בעונה הבאה ויחסוך להם לפחות את החלק היחסי בחוזהו אותו יקבל מהמועדון החדש. ההערכה היא כי שום אמנם לא יהיה מעוניין לאמן בישראל, אך הצעה ממועדון אירופאי כן תקסים את המאמן שזכה עם בית"ר בדאבל אשתקד.

שום התייחס גם למפגש בין ישראל ליוון מחר וסיפר כי "ישראל יכולה לנצח כל קבוצה ברמת גן. זה משחק חשוב שיכול לשנות את כל המנטליות של הנבחרת. אם ישראל תנצח, היא יכולה בהחלט לעלות למונדיאל". גם לסאגת יוסי בניון התייחס המאמן וניסה לשדר פאסון ישראלי. "בניון אמנם שחקן חשוב מאוד, אבל ישראל היא נבחרת טובה ומשחקת כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully