וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייטארידיס סובל מכאבים ובספק למשחק

27.3.2009 / 13:43

מגן נבחרת יוון עובר טיפולים בגבו על מנת להכשירו, במידה ולא יחלים, וינטרה יחליפו. התקשורת היוונית מבקרת את רהאגל על ההרכב השמרני

בדיוק כמו בישראל, גם ביוון צמאים מאוד להעפיל למונדיאל. רק פעם אחת בהיסטוריה שיחקה יוון בגביע העולמי. היה זה בארצות הברית 1994 ואז סיימה הנבחרת עם שלושה הפסדים ומאזן שערים 10:0. שחקני הנבחרת עסקו השבוע בעיקר בחישובים של כמה נקודות מול ישראל יספיקו על מנת להבטיח את העלייה. ההצהרות הלוחמניות שהגיעו מצידם של השחקנים היוונים דיברו על כוונה לנצח פעמיים ולגמור את הסיפור בבית 2.

אבל לפני החישובים והמיקומים, התגלעה בעיה לאוטו רהאגל, כאשר מגנה הימני של הנבחרת, יורקאס סייטארידיס, סובל מכאבים בגבו. מגן אתלטיקו מדריד עובר טיפולים על מנת להכשירו למשחק. במידה וסייטארידיס לא יהיה כשיר, מי שיקבל את המנדט במקומו הוא מגנה של פנאתינייקוס, לוקאס וינטרה.

יחד עם זאת, רהאגל חושש מאוד מהצד המנטלי לקראת המשחק. באימון הראשון השבוע, שהתקיים ביום שלישי, הגרמני ראה שהשחקנים לא מפוקסים. חריסטוס פטסצוגלו, ואנגליס מוראס, סוטיריס קיריגאקוס וגיאורגיס קראגוניס הגיעו עם פציעות קלות וקיבלו מנוחה. קוסטס קצוראניס קיבל אישור להגיע מאוחר. בלית ברירה השתתף מנהל הנבחרת, טאקיס פיסאס, במשחקון הפנימי ואף כבש פעמיים. פיסאס, אגב, כיכב בנבחרת ביורו 2004, אבל רהאגל לא אהב את חוסר הרצינות.

"ביום הראשון כולם באים רגועים. החל ממחר תתחילו לחשוב רק על הנבחרת", אמר רהאגל לשחקנים. במהלך כל השבוע הוא דאג לעבוד בעיקר על הצד המנטלי. הוא קיים אסיפות ארוכות וניסה להחדיר ביטחון לשחקנים: "ישראל נבחרת טובה, אבל שיחקנו במקומות מסובכים יותר. בואו לא נשלה את עצמנו, לא מדובר באיטליה או צרפת". הדברים של רהאגל, כמו גם ההצהרות של שחקניו לתקשורת, נתפסו בישראל כזלזול ושאננות. בפועל, רהאגל רצה להכניס את השחקנים שלו לעניינים, אבל אלה הפגינו ביטחון עצמי מופרז. "אנחנו לא מפחדים מישראל", אמר השבוע תאופאניס גקאס ואפילו הילד, ואסיליס קוציאניקוליס, לא התבייש להצהיר: "הולכים על שש נקודות".

לעבודה של רהאגל על הצד המנטלי יש בהחלט סיבה טובה. שחקנים רבים מגיעים למשחק כשהם אינם בכושר מלא. קראגוניס מחלים מפציעה, אנגלוס בסינאס וגקאס מתייבשים על הספסל והיציע של פורטסמות, כשגם דקות המשחק של אנגלוס חריסטאס בבאייר לברקוזן ירדו משמעותית. תוסיפו לכך את גיורגיוס סמאראס, שחוזר בעצמו מפציעה וכבש רק שער אחד ב-13 משחקים במדי סלטיק ב-2009 – במה שמכונה "הקללה הרובצת על סמאראס" – וקבלו סגל בעייתי.

התקשורת היוונית מאוד לא אהבה את הטאבו על ההרכב. אמנם רהאגל זימן את ילדי הפלא, גריגוריס מאקוס וקוציאניקוליס (והשאיר בחוץ את סוטיריס ניניס), אבל ככל הנראה אין בכוונתו להשתמש בהם. המאמן השמרן לא ישנה את ההרכב הקבוע מלבד השינוי הכפוי: קצוראניס המוצהב בחוץ, אלכסנדרוס ציוליס מורדר ברמן במקומו. ביוון לא אוהבים את העובדה שרהאגל לא מתייחס ברצינות לשחקנים שמככבים העונה בליגה המקומית, ושומר אמונים לוותיקים. אגב, למרות שלושת החלוצים שצפויים לפתוח, ישחק למעשה רק גקאס בשפיץ. חריסטאס יפתח מימין וסמאראס משמאל והשניים יתופקדו כשחקני כנף.

לאחר שלושה ימי אימונים מרוכזים ביוון, במהלכם חגגו השחקנים את יום העצמאות, נחתה אתמול (חמישי) הנבחרת בנתב"ג ונקלעה לדרמה כאשר הפיזיותרפיסט, מאקיס קרמנידיס, התמוטט. בצל האירוע הזה, תקיים יוון הערב את האימון המסכם בשעה 20:00. עוד לפני כן יקיים רהאגל מסיבת עיתונאים וידבר לראשונה עם התקשורת הישראלית, לאחר שאמש סירבו הוא ושחקניו לעשות כן.

אגב, גקאס התראיין לשבועון היווני "ספינה" ואמר: "ישראל רוצה להעפיל בדיוק כמונו. אני אהיה מרוצה מארבע נקודות, למרות שאנחנו הולכים על שני ניצחונות. הנבחרת היוונית תמיד משחקת עבור הניצחון. ישראל יכולה להתגאות בכך שהיא לא מפסידה בקלות בבית, אבל אנחנו מתגאים בעובדה שאנחנו לא מפסידים בחוץ. אנחנו מאמינים שאפשר לעלות למונדיאל לראשונה מאז 1994. ההפסד שלנו לשוויץ יתאזן אם ננצח ברמת גן".

ההרכב המשוער: קונסטנטינוס חלקיאס; יורקאס סייטארידיס (לוקאס וינטרה), טריאנוס דלאס, סוטיריס קיריגאקוס, ואסיליס טורוסידיס; אלכסנדרוס ציוליס, אנגלוס בסינאס, גיאורגיוס קראגוניס; אנגלוס חריסטאס, תאופאניס גקאס, גירוגיוס סמאראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully