וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא עדיין גאון

עינב שיף

27.3.2009 / 14:00

מי שתוהה מה קרה לפיני גרשון ולאן נעלם המאמן המבריק מפעם, כנראה לא מבין עד כמה תכנית העבודה של מאמן מכבי ת"א היא מתוחכמת

כל האנשים שטוענים כי פיני גרשון איבד את זה לא מובנים לי. אלו שיצאו לפאב ביום חמישי בלילה כדי לנתח את ההפסד התורן ותהו לאן נעלמה ההתקפה הטובה ביבשת, ההגנה הגמישה, הבינגו עם הזרים והלוק של טריליון הדולר שאפיין את הכדורסל ה-חייבים לומר את זה- גאוני של פיני גרשון לפני ארבע וחמש שנים. אז, גם הפסדים של מכבי קיבלו לוק של סט הוליוודי וכדורסל שוטף, אנרגטי ומלא ברוקנרול. כשכל מי שנשאר לו כוח צפה בברצלונה מתעללת במוגבלים והאומללים של מכבי תל אביב לפני שבועיים, הם הסתכלו על גרשון ולא הבינו את מי הם רואים.

לכל אותם מיליארד תועים, אני יכול רק לומר שבאמת אכלתם אותה ושוב "הגאון", הצליח לעבוד עליכם. עבד עליכם כמו שהוא גרם לכם להאמין שהוא באמת וויתר על הכבוד וחזר לעבוד בקבוצה של רענן כץ רק בשביל הכסף, תוך שהוא מרסק את תדמית ה"איש של מילה" שבנה לעצמו בארבעים שנות קריירה. לכל אותם נאיבים שהתפרקו מעונג מול הפיק'נ'רול של האפמן ומקדונלד – יש לי חדשות בשבילכם - הכל תוכנן מראש ולמען מטרה אחת: שדייויד פדרמן ורענן כץ ישלמו, כמה שיותר ואם אפשר לפחות שלוש פעמים בשבוע.

אם לא כך – איך אפשר להסביר זר כמו צ'רלס גיינס? כיצד אפשר להסביר את הבחירה בזר כמו די בראון, אם לא עצירה סטייל "ארץ עיר" בספר טלפונים על האות B? מי יכול להסביר את הספסל המבולבל, המנטליות הפריכה ונמיכות הקומה של מכבי תל אביב, מטחנת יורוליג להזכירכם, מול נמושות אירופאיות שלא קרובות לרמה של צסק"א וברצלונה. אם לא יצר הנקמה העז של גרשון בכץ ודיוויד פדרמן, כיצד אפשר להסביר את החזרה שלו לקבוצה בה שני הגורמים השנואים עליו רק התחזקו ואילו מכבי רק נחלשה? גרשון, כמו קוסם אמיתי, החליט להביא הפעם גביע מתוחכם מהרגיל – גביע מהכסף של הנהלת מכבי תל אביב. מי שלא רצה אותי יותר בתור מאמן מכבי תל אביב, יצטרך לשלם הרבה יותר ממה שהוא חשב.

לכן, ממורמרי מכבי יקרים, אין סיבה להיעצב מול הנסיגה המקצועית והרוחנית של מכבי תל אביב בכדורסל השנה. אתם פשוט לא קולטים את הגאונות של האיש, הוא הפך מתוחכם מדי עבורכם. אין גם עניין בתהיות סביב השאלה "מה קרה לפיני גרשון". גם עוד כסף לזרים ואיזה רביב לימונד לא יסייעו כאן. כל עוד פיני גרשון כאן, אתם בסך הכל שמים פול גז בניוטרל מול הרצון מלא התשוקה והאנרגיה של גרשון לראות את אוהדי מכבי צובאים על דלתותיהם של כץ ופדרמן ומתחננים שיעזבו. אך גם אם אתם לא רואים את זה – אין זה אומר שאתם עיוורים. פיני גרשון הצליח לסובב אתכם פעם נוספת. למה? כי הוא באמת גאון. היה ונשאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully