וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיזיותרפיסט של יוון התמוטט בנתב"ג

26.3.2009 / 20:00

נבחרת יוון נחתה בישראל וחוותה דרמה, הפיזיותרפיסט פונה לטיפול. השחקנים סירבו להתראיין, קצוראניס לפני הטיסה: "לא מאמין שנפסיד"

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נחיתתה של נבחרת הכדורגל של יוון הערב (חמישי) בנתב"ג לוותה בדרמה לא קטנה לאחר שפיזיותרפיסט הנבחרת התמוטט ופונה על אלונקה להמשך טיפול רפואי. השחקנים היוונים סירבו להתראיין והמשיכו ללא איש הצוות למלון.

מחר (שישי) לפני האימון תקיים הנבחרת היוונית מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן אוטו ריהאגל. בהתאחדות לכדורגל העריכו כי 200-300 אוהדים יוונים צפויים להגיע לארץ לקראת המשחק, אך רק כ-150 כרטיסים יוקצו להם.

הבוקר ערכו היוונים האימון האחרון על אדמת ארצם, כאשר מיד לאחר מכן הם יצאו לשדה התעופה. המאמן, אוטו רהאגל, אמר לכתבים לפני ההמראה: "כל יוון תצפה בשני המשחקים נגד ישראל. אנחנו במקום הראשון בבית ורוצים לשמור עליו. אנחנו חייבים לשחק בהתלהבות ועם טקטיקה חכמה ברמת גן. עלינו להראות מהדקה הראשונה שהגענו כדי לנצח".

רהאגל התייחס לאווירה באצטדיון וענה: "אנחנו לא חוששים. לשחקנים יש ניסיון ממשחקים בליגת האלופות וכולנו רגילים לאווירה כזו. אנחנו תלויים רק בעצמנו, אבל המיקום שלנו בבית ייקבע במשחקים מול היריבות שלנו. אין לי ספק שהמשחק ביום שבת יהיה חם".

הקשר קוסטס קצוראניס אמר: "מה שלא יקרה במשחק בישראל, אנחנו חייבים להילחם כדי לנצח את המשחק השני. למרות זאת, אני לא חושב שנפסיד בישראל. במשחקים קריטיים, הנבחרת שלנו תמיד מראה אופי וכך יקרה גם בשבת. אי אפשר להגיד שנבטיח את העלייה אם ננצח פעמיים כי יש עוד הרבה משחקים לפנינו, אבל זה בהחלט יקרב אותנו למטרה. הקהל ברמת גן יהיה פנאטי וזה נורמלי. קשה לקבוע איך זה ישפיע עלינו, אבל במצבים כאלה, הדקות הראשונות הן הכי חשובות. אנחנו חייבים לפתוח חזק ולהראות שמטרתנו היא לנצח את המשחק".

גם הבוקר ערכו כל 22 השחקנים אימון מלא. זאת לאחר שאתמול (רביעי) שב גיאורגיס קראגוניס לאימונים מלאים, כמו גם סוטיריס קיריגיאקוס, חריסטוס פסטאצוגלו ו-ואנגליס מוראס, שקיבלו מנוחה ביום האימונים הראשון.

כזכור, במהלך כל השבוע עבד רהאגל בעיקר על הצד המנטלי, במיוחד של הלגיונרים שמגיעים ללא דקות משחק רבות בתקופה האחרונה וביניהם: אנגלוס בסינאס, אנגלוס חריסטאס ותאופינאס גקאס. רהאגל אמר השבוע לא פעם לשחקנים: "המשחק בישראל הוא קשה, אבל שיחקנו במקומות מסובכים יותר. ישראל טובה, אבל בואו לא נשלה את עצמנו – היא לא איטליה או צרפת".

המאמן הגרמני לא מתכוון לשנות את ההרכב הרגיל שלו, מלבד כמובן קצוראניס המוצהב, שאת מקומו ימלא אלכסנדרוס ציוליס מורדר ברמן. יוון תפתח עם שלושה חלוצים, כאשר חריסטאס (ימין) וגיורגיוס סמאראס (שמאל) ישחקו באגפים ואילו גקאס יהיה חלוץ החוד. קונסטנינוס חלקיאס יפתח בשער, יורקאס סייטארידיס, טריאנוס דלאס, סוטיריס קיריגאקוס ו-ואסיליס טורוסידיס ישחקו בחוליה האחורית ואילו, בסינאס וגיאורגיוס קראגוניס יצטרפו לציוליס בקישור.

אגב, ביוון קיימת ביקורת על ההרכב הנוכחי שכולל כאמור שחקנים שממעטים לשחק. למרות שרהאגל זימן את ואסיליס קוציאניקוליס וגריגוריס מאקוס הצעירים המצטיינים בליגה, ההערכה היא כי לשניים סיכויים מעטים לשחק.

עדכון ראשון: 26/3/09, 16:13
עדכון אחרון: 26/3/09: 20:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully