וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: החלמה מפתיעה לאלברז

דור בלך

26.3.2009 / 13:00

מגנה הצ'יליאני של האלופה, שחזר באופן מפתיע לאימונים, סיים ראשון את הריצה באימון שנערך בסגל דליל. ההכנות להכח יחלו ביום א'

בעקבות מרתון ירושלים העבירה היום (חמישי) בית"ר ירושלים את האימון בחוף הים בהרצליה. הקבוצה רצתה תחילה להתאמן בחוף הצוק, החוף בו היא נוהגת להתאמן, אך גם הוא היה תפוס. בסגל מצומצם מאוד, ללא שחקני הנבחרת הבוגרת (ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן) ושחקני הנבחרת הצעירה (עידן ורד, אריאל הרוש וטוטו תמוז), וללא הקפטן דוד אמסלם ששוחרר מהאימון - התרכזו החניכים של ראובן עטר בעיקר בכושר גופני.

המגן כריסטיאן אלברז, שסובל מפציעה במפשעה וחזר אתמול לאימונים להפתעת הצוות הרפואי, ערך אימון גם היום ועל אף הפציעה סיים ראשון בריצה המסכמת של האימון. בעקבות פגרת הנבחרת החליט המאמן עטר להעניק לשחקניו סוף שבוע חופשי, והקבוצה תחזור להתאמן רק ביום ראשון. את ההכנות לקראת המשחק מול הכח עמידר רמת גן יוכל עטר להתחיל באופן מלא רק ביום חמישי כשיחזרו שחקני הנבחרת מיוון.

את סוף השבוע ינצלו מרבית השחקנים לחופשה באילת. מרבית השחקנים ישהו באותו המלון ובבית"ר רואים בכך מעין גיבוש לא פורמלי שיעזור לקבוצה בהמשך המאבק על האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully