וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות פציעה של ארבייטמן, פנטאני נשאר על הספסל

26.3.2009 / 15:02

מכבי חיפה והפועל עכו נפרדו ב-1:1 במשחק אימון. החלוץ נכנס רק במחצית השניה. גפני כבש לירוקים, עזיז השווה. בוקולי מחכה לפגישה עם ההנהלה

מכבי חיפה והפועל עכו נפרדו בתיקו 1:1 בתום משחק אימון שנערך הבוקר (חמישי) במתקן האימונים בכפר גלים. את השער לזכות הירוקים כבש המגן השמאלי רוני גפני בדקה ה-37 ואילו עבדול עזיז עומאר השווה את התוצאה כעבור שלוש דקות.

חיפה חסרה את שחקני נבחרות ישראל ניר דוידוביץ', דקל קינן, אייל משומר, בירם כיאל, אייל גולסה ובירם כיאל. שלומי ארבייטמן הפצוע לא נכלל בסגל. פיטר מסיללה, השוהה עם נבחרת דרום אפריקה לקראת משחקי ידידות מול נורבגיה ופורטוגל, לא שותף גם הוא.

ההחלטה המעניינת של לוי הייתה העובדה שהחליט להושיב את ת'מבינקוסי פנטאני על הספסל וזאת למרות העובדה שארבייטמן פצוע. אוסיי רנספורד, שהגיע בכלל על תקן קשר שמשחק מתחת לחלוצים, פתח בחוד. פנטאני נכנס במחצית השניה אך לא הצליח לכבוש. גם ישראל זגורי הצעיר שותף וגילה יכולת טובה.

הקשר גוסטבו בוקולי עדיין מחכה לפגישה עם ההנהלה, לאחריה הוא צפוי לחתום על חוזה לשנתיים. כזכור, בוקולי סירב לחתום על חוזה לעונה לאחר שסוכם איתו בעל פה במהלך העונה על חוזה לשנתיים נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully