וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים הצביעו: סדר הבחירות בדראפט ישונה

25.3.2009 / 22:30

קבוצות שמעפילות גבוה בפלייאוף "ישלמו מחיר". הקומישינר גודל רוצה להאריך את הליגה. טוני גונזאלס לקנזס סיטי: אני רוצה טרייד

בעלי הקבוצות ב-NFL מתכנסים בימים אלה כדי לדון בשינויים בחוקי המשחק ומסביב לו. אתמול (שלישי) הוכנסו מספר חוקים חדשים לגבי ענישות על המגרש, והיום הושגה הסכמה משמעותית יותר - שינוי סדר הבחירות בדראפט. הסדר מתייחס לבחירות 21-30, של הקבוצות ששיחקו בפלייאוף.

בחירות 1-20 אינן שייכות לקבוצות שהגיעו לפלייאוף (אלא אם בוצע טרייד), ו-31 ו-32 שייכות לאלה שעלו לסופרבול. אלה שהגיעו לפלייאוף ידורגו בהתאם לשלב שאליו העפילו או שלא העפילו. לדוגמה, קבוצה שהודחה בשלב הויילד קארד תדורג 21-24 (מאחר שיש ארבע מודחות). זו שהודחה בשלב השני תדורג 25-28 ומפסידות גמרי החטיבות ידורגו 29-30. ההצעה התקבלה פה אחד, בעקבות הדוגמה של סן דייגו, שסיימה את העונה הרגילה במאזן 8:8 אבל תבחר לפני אינדיאנפוליס (אותה הדיחה בפלייאוף), ולא זאת בלבד, אלא לפני קבוצות שסיימו במאזן טוב משלה ולא העפילו לפלייאוף.

הקומישינר רוג'ר גודל פועל להרחבת העונה הסדירה. לאחר שנשמעו בשנים האחרונות ביקורות רבות על משחקי טרום העונה, גודל מעוניין להגדיל במחזור עד שניים את פעילותה הרשמית של הליגה. במאי יגיש הקומישינר הצעה לבעלים, ואם יצביעו בעד, כבר ב-2011 תיפתח הליגה באמצע אוגוסט (ווהו!).

טוני גונזאלס, הטייט אנד הטוב בהיסטוריה, רוצה לעזוב את קנזס סיטי. "טוני דורש טרייד", אמר מקורב לשחקן, שהעיד כי גונזו היה מאוד מופתע מהצהרתו של בעלי הצ'יפס קלארק האנט כי "לא נעשה טרייד על גונזאלס, אני חושב שהוא מתרשם לטובה מהשינויים שהתבצעו פה".

דאנטה סטולוורת', שהרג אדם במכוניתו לפני יותר משבוע וחצי, טוען כי הבהב להולך הרגל מריו רייס. סטולוורת' נהג במהירות של 50 מייל לשעה (כ-80 ק"מ), באזור שבו הותר לנהוג 40 מייל לשעה (כ-65 ק"מ). המשטרה טרם הגישה נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully