וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסמן: "אנו יכולים לדבר על אליפות"

דור בלך

25.3.2009 / 16:51

הדרום אפריקאי של מכבי נתניה מאמין שההכרעה תושג רק במחזורי הסיום. מתיאוס ייצא למשחק ותיקים בברצלונה: "אני מייצג שם את נתניה"

בצל הכנות נבחרת ישראל למשחק במוצאי שבת מול יוון, ערכה היום (רביעי) מכבי נתניה אימון נוסף. המאמן לותר מתיאוס, שימריא ביום שישי לספרד למשחק ידידות בין ותיקי אירופה לותיקי ברצלונה, שיחק עם השחקנים ואפילו ירד בסיום מתנשף ומזיע.

"התאמנתי עם הקבוצה לא בגלל המשחק בברצלונה", אמר מתיאוס. "אלא כי חסרים שחקנים. יש כאן אווירה טובה מאז הניצחון על בית"ר, אבל אני לא חושב לחדש את כרטיס השחקן. נשארו לי מברצלונה זכרונות לא נעימים מההפסד בגמר ליגת האלופות לפני עשור, אבל זה העבר ואני משתדל לא להתעסק בו. אני חושב על ההווה והעתיד, וזה מכבי נתניה. אני נוסע לשם כי יש יומיים חופש, ואני מייצג שם את נתניה. אולי אף אוכל לקשור שם קשרים שיעזרו לקבוצה בעתיד".

ביבאן פרנסמן, הדרום אפריקאי של הקבוצה, התייחס להשפעת הניצחון על בית"ר ירושלים והשאיפות של קבוצתו. "אני חושב שאנו יכולים לדבר על אליפות", אמר פרנסמן. "הפער בינינו למקום הראשון הוא רק שלוש נקודות ויש עוד 27 בקופה, כך שזה בהחלט אפשרי. התמונה תתבהר לדעתי רק לקראת שלושת המחזורים האחרונים".

פרנסמן התייחס גם למאמנו, כשאמר: "אני שמח שלותר מתיאוס היה מרוצה מהניצחון על בית"ר. נתנו לו מתנה יפה ליום ההולדת. לפני כן הוא לא היה מרוצה והיו לו סיבות לכך. לא נראינו טוב ואפילו מול בני טמרה בגביע ניצחנו רק מפנדל.

גם פרנסמן לא התעלם מהמשחק הקרוב של נבחרת ישראל: "יש לכם סיכוי טוב. יוון מסתמכת על מתפרצות וישראל לא נופלת ממנה. אני רוצה שישראל תנצח". המגן טל מעבי הוסיף: "אני מאחל לנבחרת בהצלחה מול יוון, בעיקר לשחקנים של נתניה. אני חושב שלרובם יש מקום בהרכב".

המגן שחזר להרכב והפגין יכול תטובה בניצחון על בית"ר ירושלים, התייחס גם למצבו האישי: "הוכחתי למתיאוס שאני ראוי להיות בהרכב. אמנם אני מתמודד עם שחקן ברמה גבוהה מאוד כמו דדי בן דיין, אבל אני מקווה שהמאמן יצליח לשלב את שנינו בהרכב. אנו יכולים לשחק גם בקישור. אולי תימצא נוסחה לשלב בינינו. אנו חזק בתמונת האליפות, שלוש נקודות זה כלום. כל קבוצתו הצמרת עוד תאבדנה נקודות".

הבלם זאב חיימוביץ' סובל ממתיחה ברצועת הקרסול וממספר גידים קרועים, ולא יחזור להתאמן השבוע. חיימוביץ' צפוי להחמיץ את המשחק בשבוע הבא מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully