וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוט של קליבלנד יגיע לצפות בכספי

25.3.2009 / 15:23

אחרי ששיחק נגד ראשל"צ תחת עיניהם הבוחנות של נציגים מאטלנטה ו-וושינגטון, יגיע גם מגלה הכישרונות של הקאבלירס לבדוק את הפורוורד

ביום שני השבוע גברה מכבי תל אביב בדוחק רב 93:96 על מכבי ראשון לציון בליגת העל. מי שכיכב במשחק וקלע 27 נקודות היה עומרי כספי, זאת לעיניהם הבוחנות של סקאוטים מאטלנטה הוקס ו-וושינגטון וויזארדס, שהגיעו לעקוב אחרי השחקן. כעת נודע כי רכבת הסקאוטים הבוחנים את הפורוורד הצהוב תימשך בקרוב, כשגם בוחן מקליבלנד קאבלירס אמור להגיע ולבדוק את כישוריו של כספי.

מי שמארח את אותם סקאוטים המגיעים מה-NBA הוא איש הכדורסל והסקאוט, ירון ארבל, שאמר: "מצד אחד לא צריך להיות פרובינציאליים ולהתרגש מנוכחתם של הסקאוטים, כולם מכירים את עומרי והיכולות שלו ידועות. הוא לא הראה דברים חדשים נגד ראשון לציון. מצד שני, העובדה שסקאוטים הגיעו לפחות מ-24 שעות, במיוחד למשחק הזה מהווה מחמאה עבור עומרי.

"אני לא חושב שכמות הנקודות ששחקן קולע במשחק מסוים משפיעה על סקאוטים, אך בכל זאת עומרי נתן את המשחק ההתקפי הכי טוב שלו העונה אולי", הוסיף ארבל. "בעיני, התצוגה שלו הייתה טובה. צריך גם להגיד מילה טוב על מכבי שידעה שהסקאוטים באים. ההגיון של מכבי, מן הסתם, הוא שעומרי יישאר, אבל היו קבוצות שהיו בוחרות להחביא ולא לשתף שחקנים שבאים לעקוב אחריהם כדי שיישארו בקבוצה. עומרי בכל זאת קיבל הרבה דקות, לכן מגיע למכבי כל הכבוד".

אגב, אחרי ההופעה שנתן כספי מול ראשון לציון הצטנע הפורוורד ואמר על הסקאוטים שהגיעו: "זה נותן לי הרבה מוטיביציה ויותר מזה לא משפיע במיוחד. אני מרוכז במיליון אחוז בקבוצה ורוצה להישאר שם גם בשנה הבאה. אם בקיץ יתפתחו דברים בארה"ב נראה מה יהיה, אני מבחינתי אעשה את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully