וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הגיעה לעסקת טיעון

25.3.2009 / 16:58

הקבוצה לא עמדה לדין בנוגע לחוזהו של ישראל זויטי, אך על פי הפשרה עם בקרת התקציבים תשלם 14 אלף שקלים. נימבה יצא לחופשה

הפועל פתח תקוה לא עמדה היום (רביעי) לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות בעקבות אי עמידה בתקנון בקרת התקציבים בנוגע לחוזה של ישראל זביטי. זאת לאחר פגישה בין עורך הדין שי אליאס המייצג את הפועל פ"ת לבין ראש בקרת התקציבים יאיר רבינוביץ', בה הגיעו הצדדים לעסקת טיעון.

עו"ד אליאס העלה את הטענות לפיהן לשחקן היה תחת חוזה לעונה אחת בלבד ואילו רבינוביץ' רצה לשמוע הסברים לגרסת השחקן, לפיה יש חוזה לשתי עונות. על פי עסקת הטיעון, הקבוצה תשלם 14 אלף שקלים, מתוכם 4,000 שישלם הבעלים רונן אלעד. העונש על תנאי שעמד נגד הקבוצה יוארך בשנה נוספת.

הסיפור החל לפני כשנתיים, כאשר זביטי חתם לכאורה על חוזה לשנתיים, אולם לטענתו חוזהו הופקד בבקרה לעונה אחת בלבד. השחקן הגיש תביעת בוררות נגד המועדון והבורר פסק שזו תפצה אותו ב-80 אלף שקל, בין היתר בגין חובות שלא שולמו לו מהעונה שעברה. היום זה הסתיים.

יחד עם זאת, חלוץ הקבוצה, פטי נימבה, נבדק על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה והצטווה לנוח בשבוע הקרוב. החלוץ לא ייטול חלק בכל פעילות של הקבוצה ובעקבות כך אושר לו אפילו לצאת לחופשת מולדת עד יום שני הבא, אז נימבה יחזור לאימונים, אך כלל לא ברור האם הוא יוכל להיות כשיר למשחק הליגה לאחר הפגרה נגד בני סכנין. אגב, נימבה הוא השחקן היחיד בפתח תקוה שאושר לו לצאת לחופשת מולדת.

המאמן אופיר קופל החל רשמית את עבודתו בקבוצה. קופל מקבל ליווי צמוד מהמנג'ר זאב זלצר, עובד תחתיו והשניים עובדים בתיאום מלא כפי שהיה עד כה כאשר קופל היה מאמן קבוצת הנוער. זלצר אמר על שיתוף הפעולה: "קופל הוא מאמן מוכשר ולאט לאט אני מלמד אותו את תורת האימון שלי".

הפועל פתח תקוה עקבה בשבועיים האחרונים אחרי קשר בית"ר טוברוק, רפי דהאן, ומעוניינת שיצטרף לאימוני הקבוצה. זלצר מכיר את השחקן היטב ומתייחס אליו כפוטנציאל. דהאן הבקיע בסוף השבוע שער במשחק קבוצתו, שניצחה את עירוני ראשון לציון 1:3. השער הובקע מ-50 מטר, מה שהרשים מאוד את ראשי הפועל פתח תקוה.

עדכון ראשון: 24.3 16:38
עדכון אחרון: 25.3 16:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully