וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת דרא"פ מדווחים על פציעה חמורה של מסיללה

24.3.2009 / 13:26

התקשורת במדינה מדווחת כי המגן נפצע באחד מאימוני הנבחרת, שמתכוננת למשחק נגד נורבגיה. בחיפה מחזיקים אצבעות לקינן וכיאל

בנבחרת דרום אפריקה טוענים כי המגן פיטר מסיללה סובל מפציעה חמורה במפשעה, שעלולה לגרום לו להישאר מחוץ לסגל לקראת משחק הידידות מול נורבגיה בסוף השבוע. על פי חלק מכלי התקשורת במדינה, מסיללה נפצע באחד האימונים של הנבחרת. המאמן ג'ואל סנטאנה הודיע כי הוא ממתין לתשובות הרופאים לקראת המשחק.

מסיללה כבר המריא למשחק הידידות ושיתופו כעת מוטל בספק. במכבי חיפה קיבלו את הבשורה הבוקר (שלישי), אבל מזכירים כי הם מודעים לפציעה הישנה של השחקן, שעשויה למנוע ממנו לשחק באירופה אם יעבור ניתוח בסוף העונה. כזכור, בחיפה החליטו לדחות את הניתוח שאמור לעבור השחקן באזור המפשעה לקיץ, משום שהדבר מצריך ימי מנוחה רבים, חודש וחצי לפחות. בתקשורת הדרום אפריקאית מטילים ספק רב באשר לסיכוייו של המגן להיות כשיר למשחק הידידות.

במכבי חיפה מחזיקים אצבעות לבירם כיאל ודקל קינן, שהם שניים מהשמות שהמאמן הלאומי דרור קשטן לוקח בחשבון לקראת המפגש הראשון מול יוון. "נקווה שקשטן ייתן להם לפתוח", אמרו הבוקר בחיפה, "אנחנו בטוחים שהם ייצגו אותנו בכבוד". השוער ניר דוידוביץ' והמגן אייל משומר יפתחו על הספסל. הבוקר תורגל קינן בהרכב הפותח של קשטן וכיאל הועדף על פניו של תמיר כהן.

אחרי שהחתימה את הקשר אייל גולסה ובחנה את החלוץ ויקטור מרעי מבית"ר טוברוק, בחיפה עוקבים גם אחר חלוץ הנוער המוכשר, רפי דהן. השחקן הבקיע בסוף השבוע שער ממרחק של 50 מטר במשחק הניצחון של טוברוק על סגנית מוליכת הטבלה, הפועל ראשון לציון. גם הפועל פתח תקוה מעוניינת בחלוץ. שלשום החתימה חיפה את חלוץ הנוער, סנטיהו סולליק, לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully