וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גקאס: "אין לנו מה לפחד מישראל"

24.3.2009 / 13:18

תאופניס גקאס הצטרף לאימוני נבחרת יוון היישר מהספסל של פורטסמות, ויודע: "אנחנו טובים יותר". המוזמן הטרי מאקוס: "אנחנו פייבוריטים"

נבחרת יוון התכנסה היום (שלישי) במלון הנבחרת הלאומית באתונה, בפגישה ראשונה לפני צמד המשחקים מול ישראל, כשבערב ייערך האימון הראשון. חלוץ פורטסמות תאופניס גקאס אמר לעיתונאים מחוץ למלון: "אין לנו מה לפחד מישראל, אנחנו טובים יותר ומשיגים תוצאות טובות". גקאס נשאל לגבי העובדה שהוא לא מקבל דקות משחק בפורטסמות, וענה: "אין לי מה להוכיח לאף אחד, רק שחקנים בני 16 או 17 צריכים להוכיח את עצמם".

המאמן אוטו רהאגל זימן אתמול במפתיע שני שחקנים חדשים לסגל: קפטן פאניוניוס, גריגוריוס מאקוס, והקשר השמאלי של אגרוטליס, וסיליוס קוציאניקוליס. מאקוס הנרגש אמר היום: "צפויים לנו משחקים קשים, אבל אנחנו פייבוריטים, ואם נשיג תוצאה טובה בחוץ וניצחון בבית - נהיה במצב טוב. קיבלתי זימון של הרגע האחרון, וזו הזדמנות להראות מי אני ושאני ראוי לקבל הזדמנות מהמאמן ומתכוון להילחם. המאמן יחליט, אבל הזימון הזה מאוד חשוב לי".

קוציאניקוליס אמר כי "זו שנה מלאת הפתעות בשבילי. זומנתי בפעם השנייה לנבחרת ובפעם הראשונה למשחק רשמי. אני מקווה שרהאגל ישתמש בי, אני מרגיש מוכן. אלו משחקים חשובים מאוד, אבל גם ישראל חייבת ניצחון. אנחנו הולכים על שש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully