וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגנק זועמים: ”במידת הצורך נתבע את בית”ר”

דור בלך

24.3.2009 / 18:54

הבלגים ענו על טענות האלופה לפיהן היא עומדת בחובות אליה: ”הם כל הזמן אומרים שאין להם כסף”. קורנפיין: ”בקרוב הכל יסתדר"

בצל הפירסומים על כך שבית"ר ירושלים הסדירה את חובותיה עבור ברק יצחקי מול גנק, במועדון הבלגי עדיין לא קיבלו שקל מעבר ל-300 אלף היורו אותם קיבלו במעמד חתימת הסכם ההעברה. בית"ר, כזכור, התחייבה לשלם עבור החלוץ 1.2 מיליון יורו בארבעה תשלומים שווים של 300 אלף יורו כל אחד. את התשלום השני אמורה הייתה בית"ר להעביר בינואר השנה, אך עד היום, סוף חודש מרץ, לא עשתה זאת. בית"ר הציעה לבלגים לקבל את השחקן בחזרה בתמורה לוויתור על החוב, דבר שנשקל בחיוב בגנק, אך כעת במועדון לא מעוניינים יותר בחלוץ אלא רק בכספים.

מוקדם יותר היום יצאה בית"ר בהודעה רשמית כי "ברק יצחקי שחקן בית"ר ירושלים מאז תחילת העונה ובשום שלב לא היה בדרכו חזרה לבלגיה. בנוגע לתשלום עליו פורסם בבלגיה, בית"ר ירושלים עומדת בכל החובות וההסדרים שיש לה עם המועדון הבלגי, נותר עדיין חוב חלקי על הסכום שיסודר בהמשך". אך המועדון הבלגי כאמור, לא רואה בעין יפה את העיכוב בתשלום ובטח שלא חושב כי בית"ר עומדת בכל החובות וההסדרים.

"בית"ר עדיין לא העבירה לנו את התשלום השני, ובטח שלא את השלישי או הרביעי", סיפר מנהל הכספים של גנק, פיליפ ארדהן. "הם כל הזמן אומרים שאין להם כסף ושהמצב קשה. בינתיים אנחנו מחכים כי אין לנו יותר מדי אפשרויות. הרעיון להחזיר את השחקן כבר ירד מהפרק. כעת אנחנו רק מעוניינים לקבל את הכסף שמגיע לנו. אם עד סוף העונה לא נקבל את התשלום השני נפנה לבקרה התקציבית בישראל ובאופ"א על מנת שלא יאפשרו לבית"ר לפתוח את העונה הבאה עד אשר החוב יוסדר. כבר ביררנו את העניין וכל עוד יש להם חוב, הם לא יכולים לפתוח את העונה הבאה".

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, אמר בתגובה לדברים: "עד עכשיו היה לנו איזשהו דין ודברים איתם ולכן עדיין לא העברנו את הכסף. אנחנו נעביר את התשלום השני בקרוב והכל יסתדר".

עדכון ראשון: 12:54
עדכון אחרון: 18:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully