וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנבחרת מתכוונים ליזום שיחה עם בניון

24.3.2009 / 11:23

זאת אם מצבו יחמיר: "נרוץ במקומו כדי שיקבל כדורים". ורמוט תורגל במקומו בהרכב. נילסן:" 1:3 לישראל, אבל בגלל שאני חושב עם הלב"

קשר הנבחרת יוסי בניון לא הגיע לאימון הבוקר (שלישי) של הנבחרת וייטול חלק באימון הערב בכפוף למסקנות של רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי. בניון עדכן את ראשי הנבחרת כי יגיע לפני אימון הערב למתחם האצטדיון וייפגש עם רוסנובסקי. "אגיע לאימון, נשוחח ואז נראה מה יהיה", אמר בניון. מטרת השיחה היא לבדוק האם בניון כשיר לערוך אימון מלא ולשם הערכת מצב. בניגוד להערכות שונות, בניון לא יעבור בדיקה משום שבנבחרת יודעים מה סוג הפציעה. "מדובר בשיחה בלבד", אמרו.

בנבחרת לא מתכוונים לאפשר לבניון, שסבל מקרע בשריר הירך באימון ליברפול ונמצא בתהליך החלמה, לערוך אימון מלא בכל מחיר על מנת לא לסכן אותו. ההעדפה כרגע היא לאפשר לשחקן לחזור לאימונים בצורה הדרגתית שאולי תשפר עוד יותר את הסיכויים שלו לשחק. כזכור, אתמול הגדירו בנבחרת את סיכוייו לשחק כ"סבירים". הבוקר אמרו בנבחרת כי במידת הצורך ינסו לשכנע את השחקן לעלות למשחק עם זריקה. סוכנו של השחקן, רונן קצב: "יוסי יתחיל להתאמן היום ואנחנו צריכים לגלות אופטימיות ולקוות שיצליח לשחק. ידוע לכולם מה הפציעה, כך שאין כאן עניין של בדיקה. הפציעה משקרת. אף אחד לא יודע אם הוא ישחק, גם לא יוסי בעצמו".

מספר שחקנים בנבחרת מתכוונים לשוחח עם הקפטן ולהודיע לו כי גם אם לא יהיה כשיר באמת האחוזים, הם יהיו מוכנים לעבוד בשבילו. "נעשה הכל בשביל שישחק", אמר אחד השחקנים. "אם צריך נרוץ ונחטוף בשבילו כדי שיקבל כדורים, נבנה עליו את המשחק. זה השחקן הכי חשוב בנבחרת והמשחק הכי חשוב מאז אוסטריה. צריך לראות מה יקרה באימון הערב ואז נחליט על צעדינו". בנבחרת עדיין לא מעלים שמות של שחקנים שעשויים להחליף את בניון אם ייפצע, משום שלא רוצים לוותר על האפשרות שישחק. בסגל של דרור קשטן קיימות שלוש אופציות אחרות בקישור: אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי וגילי ורמוט, כאשר הסיכויים של שחקני בית"ר לשחק גבוהים יותר.

נילסן: "אצטדיון מלא ב-40 אלף צופים זה כמו מבצר"

קשטן ועוזרו משה סיני כינסו את השחקנים לפני אימון הבוקר לשיחה שגרתית, בה לא עלה שמו של כוכב הנבחרת. מי שערך הבוקר את אימון הבכורה שלו השבוע הוא השוער דודו אוואט, שנחת אתמול בזמן שהנבחרת קיימה את האימון הראשון שלה.

בתרגול הטקטי שנערך באימון תירגלו קשטן וסיני את דדי בן דיין כמגן שמאלי. בשאר חלקי ההגנה לא נרשם שינוי מפתיע: דקל קינן וטל בן חיים בלמים, קלמי סבן תורגל כמגן ימני. השינוי המפתיע הגיע מהכיוון של גילי ורמוט שתורגל בהרכב, כנראה על חשבון בניון. גם בן סהר ובירם כיאל שיחקו בהרכב הראשון. בנבחרת לא ממהרים להסיק מסקנות בעקבת התרגול הטקטי. אם בן דיין יפתח כמגן שמאלי, יתכן שיואב זיו יועדף על פניו של סבן.

באימון היום ביקר מאמן הנבחרת לשעבר, ריצ'ארד מולר נילסן. "קיבלו אותי ואת אישתי בצורה יפה בשדה התעופה, אנשים מזהים אותנו. אני מקווה שהכל ילך כמו שצריך וכולם בישראל ישמחו בשבת בערב", אמר הדני. "לנבחרת יש סיכוי טוב מאוד לעלות, המשחק הקרוב יהיה קריטי. אצטדיון מלא ב-40 אלף צופים זה כמו מבצר עבור הנבחרת". על היוונים אמר נילסן: "ליוונים יהיה קשה מאוד לנצח כאן. אני מכיר את אוטו רהאגל כבר שנים. המחמאה הכי גדולה שאפשר לתת לו היא שהוא מוציא את המיטב מהשחקנים שלו. אני לא יכול לנחש מה תהיה התוצאה, אולי 1:3 לישראל, אבל זה בגלל שאני חושב עם הלב ולא עם הראש".

נילסן התייחס גם לפציעתו של כוכב הנבחרת יוסי בניון. "אני מקווה מאוד שיוסי יהיה כשיר. הוא תמיד נותן את הכול עבור הנבחרת. מדובר בשחקן שמחויב לנבחרת, שגריר טוב של הכדורגל בישראל. אני לא צריך לייעץ לקשטן. הוא יודע בדיוק מה לעשות. הוא מאמן חכם שיודע להוציא את המיטב מהשחקנים שיש לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully