וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל יהוד מתנדנדת, אלון מזרחי עזב

23.3.2009 / 17:41

הקבוצה, שחידשה את פעילותה בתחילת העונה, עשויה להתפרק שוב בקרוב. לאווירון נמאס: "גם אם זו ליגה ג', השחקנים מבינים שהניהול שכונתי"

הקדנציה הקצרה של הפועל יהוד הגיעה השבוע לשיא חדש. הקבוצה, שהתקשתה לעמוד על הרגליים למרות התקוות הרבות בתחילת העונה, עשויה לסיים את פעילותה במחוז תל אביב של ליגה ג' לאחר 21 מחזורים בלבד, כשמי שהגיע בתחילת העונה כדי להצעיד את הקבוצה לליגה ב', אלון מזרחי, עוזב את התפקיד בטונים צורמים.

כבר לפני מספר חודשים התגלו בעיות קשות בין הנהלת הקבוצה למזרחי, שהתבקש לעזוב לאחר רצף של תוצאות לא טובות, אלא שמזרחי סירב ומכאן החל כדור שלג להתגלגל עד לאי הופעת הקבוצה למשחק הליגה שתוכנן בסוף השבוע האחרון נגד הפועל קרית אונו. הסיבה הרשמית הייתה בעיה בביטוח השחקנים, אך למרות שהבעיה אמורה הייתה להיפתר השבוע, היחסים בין מזרחי להנהלת הקבוצה הסלימו.

"הקבוצה מתפרקת", אמר אלון מזרחי. "גם אם זו ליגה ג', השחקנים רואים שהניהול פה הוא שכונתי, הוא לא מכובד והם לא מקבלים את זה בעין יפה. הקבוצה מתפרקת והשחקנים לא יגיעו למשחק ביום שישי (נגד הפועל רמלה - א.ק.)". מזרחי הוסיף כי מראש הוא לא תלה תקוות רבות בקבוצה: "מלכתחילה שמתי את כובד משקלי על בית הספר לכדורגל, שם אני אמשיך, אבל לצערי בקבוצה הבוגרת אין שחקנים וככה אי אפשר להתנהל".

מתחילת העונה היה ברור שיהוד תשתייך לחבורת התחתית בליגה ג'. לאחר 21 מחזורים הקבוצה מדורגת במקום ה-13 עם מאזן עגום של שישה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ו-12 הפסדים. אלא שבהפועל יהוד ממש לא מתכוונים להרים ידיים ויושב ראש הקבוצה, רענן ורקר, סיפר שמי שיעביר מעתה את האימונים הוא הרצל שאול, שחקן עבר של הפועל יהוד. "אלון ימשיך את דרכו בבית הספר לכדורגל. למיטב ידיעתי, השחקנים יבואו לשחק. טוב שזה נגמר בצורה הזו וכל אחד מאיתנו ימשיך לדרכו. אני מקווה מאוד שיהיה משחק ושהדברים יתנהלו כפי שהם צריכים". על דבריו הקשים של מזרחי, אמר: "אני מעדיף לא להגיב על הדברים. הם כנראה נאמרו מתוך כעס, ולא תופסים אדם בשעת צערו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully