וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: זימון ונזיפה לאניימה

השוער הניגרי צורף לסגל נבחרתו, אך לפני כן ננזף על ידי המאמן גוטמן והתנצל על הרחקה בשבת. פליאה על זימונו של נאתכו הפצוע לסגל הצעירה

הפועל תל אביב חזרה היום (שני) להתאמן אחרי מנוחה שקיבלו שחקני הקבוצה. וינסנט אניימה, שוערה הניגרי של הקבוצה, צפוי להצטרף מחר אל נבחרתו הלאומית לקראת מוקדמות המונדיאל במשחק נגד מוזמביק. פקס שנשלח היום למועדון מההתאחדות הניגרית זימן את השוער, לאחר שלא היה ברור אם יוזמן בכלל.

לפני תחילת האימון קרא אליו המאמן אלי גוטמן את אניימה ונזף בו על התנהגותו בשבת, אז הורחק לאחר שזרק כדור על ראשו של קשר בני יהודה קובי מויאל. השוער התנצל בפני גוטמן ובפני שחקני הקבוצה, כשאמר: "אני מצטער, הגבתי בצורה מוגזמת".

הקבוצה ערכה אימון קל, ממנו נעדרו שאר הלגיונרים, הכוללים את גילי ורמוט בנבחרת ישראל, הבולגרים אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי והגנאי סמואל יבואה, שאף הוא הוזמן בסופו של דבר למשחק נבחרתו נגד בנין.

מהראן לאלה, שעדיין סובל מכאבים ברגלו עקב שטף דם פנימי, ערך היום אימון ריצה בלבד. לאלה אמור לחזור לאימונים מלאים עד סוף השבוע. ביברס נאתכו, שנקע את קרסולו לפני שבועיים, קיבל היום טיפול מהצוות הרפואי והוא צפוי להיות כשיר רק בשבוע הבא. בהפועל עדיין לא מבינים את פשר הזימון של נאתכו הפצוע לנבחרת האולימפית.

הפתעה נחמדה חיכתה לאדומים, כשפיני בלילי וסלים טועמה קפצו לבקר את חבריהם לשעבר. חלוץ סיבאספור, ששוב לא זכה לקבל קריאה מהמאמן הלאומי דרור קשטן, אף התאמן עם הקבוצה כדי לשמור על כושר לקראת המשך מאבקי האליפות בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully