וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "אלי כהן פשוט לא מאמין בי"

חלוץ קרית שמונה נשכח על הספסל מאז חזר מפציעה, ורואה את חבריו מיואשים. "אין לאף אחד מצב רוח אצלנו, הדברים לא נראים טוב"

עירוני קרית שמונה על סף ייאוש. הקבוצה שהסתבכה עוד יותר בסוף השבוע במאבקי התחתית מחפשת פתרונות כיצד לשוב למסלול הניצחונות. למרות שנותרו בקופה עוד 27 נקודות, השחקנים בקרית שמונה מאבדים לאט לאט את האמונה שאפשר לעשות זאת. מאחורי הקלעים כבר נמתחת ביקורת נוקבת על תפקודו של אלי כהן כמאמן הקבוצה שהצליח להביא לצפון רק 8 נקודות מ-39 אפשריות. כבר התירוצים על כך שהגיע באמצע העונה כשהקבוצה היתה מרוסקת לא עובדים, אבל למרות זאת זוכה המאמן לתמיכה מלאה מהנהלת המועדון. כרגע, בקרית שמונה פשוט לא מאמינים שהחלפת מאמן תביא לשינוי.

כשרוב השחקנים נותרו בלי מילים ומבקשים שלא להתראיין, דווקא החלוץ ירו בלו שהיה אחד מהמצטיינים בעונה החלומית של שנה שעברה והעונה נשכח על הספסל בגלל פציעתו, בוחר להגיד מה שעל ליבו ומה עובר על הקבוצה: "אין לאף אחד מצב רוח אצלנו. במיוחד אחרי יום שבת. הסיטואציה שנקלענו אליה רעה מאוד וקשה לראות דברים טובים עכשיו. אנחנו חייבים להמשיך להילחם עד סוף, בתקווה שנוכל להישאר בליגה".

קשה לבוא לניגרי הצעיר בטענות. העונה הוא כמעט לא משחק, אבל הוא יודע שאם הוא היה זוכה ליותר דקות משחק הדברים אולי היו נראים אחרת: "אלי פשוט לא מאמין בי", אומר החלוץ. "הוא חושב שיש לו שחקנים טובים יותר וזו זכותו. נכון היתה לי פציעה לא קלה, אבל לא קיבלתי מספיק הזדמנויות לעזור לקבוצה. אני מקווה שהדברים השתנו ואני אקבל יותר דקות משחק".

מה לא עובד בקבוצה?

"קשה לי להצביע על הבעיות אצלנו. יש לנו סגל שחקנים טוב ומאמן שלקח כבר אליפויות בארץ, כך שאנחנו לא אמורים להיות בתחתית. הקבוצה מאוד מחוברת מחוץ למגרש אבל אולי אנחנו לא משחקים מספיק ביחד על המגרש. אולי זו נאיביות כמו שאומרים. יש כאלה שמאשימים את המזל, אבל אני לא אחד שמאמין במזל רע. דברים כאלה קורים בקבוצות גדולות בכל העולם ואני מקווה שנדע לצאת מהמצב שנקלענו אליו עד תום העונה".

אתה מאמין שתשארו בליגה?

"אני מאוד מקווה שנצליח בסופו של דבר להישאר, למרות שהמצב לא נראה טוב עכשיו. אנחנו חייבים להמשיך להילחם עד סוף ורק ככה נוכל להישאר".

אולי אתה זה שתצליח לעשות את השינוי?

"אני מחכה בסבלנות להזדמנות שלי בכדי להוכיח שאני יכול לתרום לקבוצה. נכון שעברתי פציעה לא נעימה, אבל אני מאמין שהיא מאחורי ואני יכול לתרום בצד ההתקפי. אם העונה זה לא יקרה, אני מבטיח שבעונה הבאה אתם כולם תראו את ירו בלו הישן והטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully