וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "הביקורות רק מחזקות אותנו"

23.3.2009 / 11:48

קפטן מכבי חיפה לא מתרגש מהביקורות אחרי התיקו בשבת: "אני מאמין בחברים שלי". אלישע לוי לשחקנים: "אין לי טענות להשקעה שלכם"

מכבי חיפה ממשיכה לשדר גם הבוקר (שני) אופטימיות לקראת המשך מאבקי האליפות. אומנם הפער של הקבוצה במקום הראשון צומק לשתי נקודות בלבד, אבל הירוקים עדיין מוליכים את הטבלה למרות התיקו הביתי המאכזב מול מכבי פתח תקוה (0:0).

מאמן הקבוצה אלישע לוי כינס היום את השחקנים ואמר: "אני רואה פנים מאוכזבים. האכזבה היא מהתוצאה ומאי יכולתנו לנצח במשחק שבו שלטנו מתחילת המשחק ועד סיומו. אין לי טענות להשקעה העצומה שלכם, נתתם הכל, אבל אסור לשכוח ששם המשחק הוא שערים. יכולנו להכריע כי היו לנו חמישה שישה מצבים טובים. אם אחד היה נכנס, הכל היה נראה אחרת".

גם הקפטן יניב קטן מעדיף לשמור על אופטימיות: "לא הצלחנו לנצח, וזאת עובדה. מצד שני, ראיתי את חבריי נלחמים לאורך כל המשחק ועושים הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית. לצערי, לא הצלחנו אך אני מעודד מהיכולת והרצון.

"אני מאמין גדול בחברים שלי. אנו מקשיבים לביקורות, והיא רק מחזקת אותנו. את הדברים הענייניים אנחנו מפנימים. בסופו של דבר המטרה היא להמשיך להשקיע את המקסימום כדי לעשות את זה. בשבוע הבא מצפה לנו משחק קשה באשדוד, ובישורת האחרונה אסור לנו להפסיד נקודות בשום משחק. נמשיך ונעשה את המקסימום כדי להישאר ראשונים".

קטן אף איחל בהצלחה לנבחרת: "פגרת הנבחרת היא הזדמנות מצוינת לאחל לדרור קשטן ולשחקנים הצלחה במשימות מול יוון. אם הם יצליחו, קרנו של הכדורגל הישראלי תעלה".

מאימון הבוקר נעדרו ארבעת שחקני הנבחרת, ניר דוידוביץ, אייל משומר, דקל קינן ובירם כיאל, וכן פיטר מסיללה שטס לדרום אפריקה. שלומי ארבייטמן התאמן חלקית והשוער אמיר אדרי עדיין מושבת עקב הפציעה בכתפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully