וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "הפסד אחד לא מכניס למשבר, ולא סוגר לנו את המאבק"

דור בלך

23.3.2009 / 10:39

מאמן בית"ר לא נלחץ מההפסד 1:0 לנתניה. בנאדו תולה תקוות בלוח המשחקים: "שלוש הקבוצות האחרות עוד ישחקו ביניהן ולכן יפסידו נקודות"

אסור להשתמש

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

דניאל יאמר חיכה, ונקם. במשחק הקודם בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים, שהתקייים בטדי, יאמר נקלע לתקרית עם כמה מאוהדי האלופה, ולטענתו קיללו אותו וזרקו עליו נעליים, כשהוא בתגובה קרא לאוהדי בית"ר "קופים". בנתניה הלינו אז על כך שישב ביציע הכבוד ולא בתא הבעלים בטדי - ואתמול (ראשון) הגרמני גמל לראשי בית"ר. על אף שבדרך כלל יושבי ראש היריבות יושבים ביציע הפליטניום יחד עם יאמר, קורנפיין נשלח ליציע הכבוד שמאחורי השער בטענה כי אין מקום ביציע האקסקלוסיבי, זאת על אף שהיו בו מקומות פנויים רבים.

בבית"ר לא רואים את ההפסד לנתניה (1:0) כטראגי או כזה שיוציא אותם מהמאבק על האליפות. "אחרי שישה ניצחונות רצופים ותשעה מעשרת המשחקים האחרונים, הפסד אחד לא מכניס למשבר ולא סוגר לנו את המאבק", סיפר מאמן הקבוצה ראובן עטר. בבירה בטוחים כי ההפסד נבע ממשחק חלש שלהם, וכי אם היו מגיעים בטיבם היו מנצחים.

מה שמעודד את הירושלמים הוא לוח המשחקים הקל באופן יחסי לירבותיהן לצמרת. "אנחנו סיימנו את המפגשים שלנו בצמרת עד למחזור האחרון נגד מכבי חיפה", הסביר אריק בנאדו. "כל שלוש הקבוצות האחרות עוד ישחקו ביניהן ולכן יפסידו נקודות באופן ודאי. אם נגיע למחזור האחרון נגד חיפה כשהמירוץ עדיין פתוח אז כנראה שבכל מקרה נהיה תלויים בעצמנו". מעבר לכך, בית"ר תארח את כל המפגשים הקשים שנותרו לה פרט למשחק נגד חיפה, כשמכבי תל אביב, בני יהודה ובני סכנין יגיעו לטדי.

אלברז מדאיג את בית"ר

מה שכן מדאיג את קברניטי בית"ר הוא הסגל הקצר של הקבוצה, שעלול לפגוע במאבק על האליפות. הדאבליסטית לקחה את זה בחשבון כששיחררה את דרק בואטנג, יואב זיו ומשה אוחיון, אך כעת כל פציעה או הרחקה הופכת לקריטית. מחר תתבררנה חומרת פציעותיהם של שמעון גרשון שנפגע בברכו וכריסטיאן אלברז ששוב נפגע במפשעה.

בבית"ר מקווים מאוד שאף אחד מהשניים לא יושבת ויאלץ להפסיד משחקים, כשהחשש הגדול הוא מפני היעדרות ארוכה של אלברז - אשר סוחב את פציעתו כבר קרוב לשנה וטרם עבר ניתוח לטיפול בה. מי שבכל מקרה ייעדר מהמשחק מול הכח עמידר רמת גן בשבת הבאה בטדי הוא דריו פרננדז, אשר ספג את הצהוב החמישי שלו אמש. בבית"ר יכולים להודות לפגרת הנבחרת שבעקבותיה הקשר יחמיץ את המשחק הקל יחסית נגד הסגולים ולא את המפגש עם בני יהודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully