וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: רק חדשות טובות

השוער אניימה לא יועמד לדין ויורחק רק ממשחק אחד. הקבוצה תועמד לדין על התנהגות בלתי ספורטיבית קלה, ולכן לא תקבל עונש משמעותי

תובע ההתאחדות לכדורגל, שלום אבן עזרא, החליט לא להחמיר עם הפועל תל אביב ולהעמיד אותה לדין על התנגות בלתי ספורטיבית קלה. התובע ממליץ על קנס כספי קטן ולא השאיר את עונש התנאי כקיים, בגינו הייתה אמורה לקבל הקבוצה הפחתת נקודות או משחק רדיוס.

גם בצד המקצועי קיבלה הפועל חדשות טובות היום (ראשון), כאשר השוער וינסנט אניימה לא יועמד לדין ויורחק ממשחק אחד בלבד. לאחר התייעצות החליט אבן עזרא לא להתערב בנושא המשמעתי של השחקן ולהשאיר את ההרחקה האוטומטית בעינה.

בתוך כך שחקני הקבוצה קיבלו היום מנוחה מהמאמן אלי גוטמן, והם צפויים לחזור מחר לאימונים. מהראן לאלה, שאמש קיבל זריקה ברגלו, שוב חש בכאבים ברגלו וכנראה יקבל מנוחה מחר מאימוני הקבוצה.

בהפועל הביעו שביעות רצון מהניצחון ומצימוק הפער ממכבי חיפה. למרות זאת היה כעס בקבוצה על המעשה הטיפשי שעשה אניימה בסיום המשחק. "חבל שהוא נגרר לפרובקציה של קובי מויאל", אמר שחקן בקבוצה, "אני מקווה מאוד שזה לא יפגע בנו במשחק מול מכבי פ"ת". לגבי המשחק אתמול אמר השחקן: "זה היה צעד חשוב במאבק על האליפות, יש לנו ליגה מאוד מעניינת, וכמו שזה נראה עכשיו - אנחנו בדרך הנכונה. אני מקווה שנמשיך לנצח במאני טיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully