וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגוניס: "אם ניקח ארבע נקודות, נהיה עם רגל אחת במונדיאל"

22.3.2009 / 14:05

קשר יוון הפצוע, גאורגיוס קראגוניס, שיהיה כשיר למשחק נגד ישראל, מוכן לקרב: "צפויים לנו משחקים קשים מאוד". רבע שעה לסמאראס בסלטיק

קשר נבחרת יוון, גאורגיוס קראגוניס, לא ישחק הערב (ראשון) במשחק הליגה של קבוצתו פנאתינייקוס מול אסטרס טריפוליס. קראגוניס סובל מפציעה ולא נכלל בסגל של האנק טן קאטה למשחק. יחד עם זאת, ביוון העריכו כי הקשר יהיה כשיר לצמד המשחקים מול ישראל. שחקן סגל נוסף שלא צפוי לשחק הערב במחזור ה-27 בליגה הוא השוער, קונסטנטינוס חלקיאס, שפצוע גם הוא וייעדר ממשחקה של פאוק סלוניקי. אגב כך, אולימפיאקוס תוכל להבטיח היום את הזכייה באליפות, ארבעה מחזורים לסיום העונה.

כזכור, הנבחרת היוונית תתכנס לאימונים ביום שלישי אז ייערכו בדיקות לשחקנים, ובדיוק כמו בישראל, גם ביוון מודאגים ממצב הלגיונרים. כך למשל, תאופאניס גקאס ונגלוס בסינאס יגיעו למשחק לאחר שלא שיחקו תקופה ארוכה במדי פורטסמות. גם אתמול (שבת) השניים לא ראו דשא במשחק הליגה מול אברטון. בשבוע שעבר, פורסם בתקשורת היוונית והאנגלית כי גורמים בנבחרת התלוננו לגבי דקות המשחק של גקאס בפורטסמות, אך ההתאחדות היוונית הוציאה הודע הכחשה והבהירה: "לא מתפקידנו לעסוק בעניינים הפנימיים בפורטסמות".

קראגוניס התייחס לנושא הלגיונרים בראיון ביוון, ואמר: "למרות שיש הרבה שחקנים שלא משחקים ולא בקופה טובה, אנחנו מאמינים ביכולת שלנו. נוכל להתגבר על החיסרון הזה בעזרת ריכוז והניסיון שלנו. צפויים לנו שני משחקים קשים מאוד מול ישראל. אם ניקח ארבע נקודות, נהיה עם רגל אחת במונדיאל. זה אתגר גדול להגיע לגביע העולם".

* חלוץ נבחרת יוון גיורגיוס סמאראס, שסבל מפציעה קלה, שותף הערב (ראשון) ל-15 דקות במשחק החוץ של קבוצתו, סלטיק, מול דנדי יונייטד. סמאראס החליף את יאן ונחור אוף הסלינק כשקבוצתו פיגרה 2:1, ועד הסיום הצליחה סלטיק להשוות ל-2:2, כשסמאראס מגלה יכולת טובה.

מגן הנבחרת, ואג'ליס מוראס מבולוניה, רשם 90 דקות בהפסד קבוצתו לקליארי 1:0, בעוד סוקרטיס מגנואה נכנס כמחליף בדקה ה-66 בניצחון 0:2 על אודינזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully